Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören
  • Design for How People Think

  • Using Brain Science to Build Better Products
  • Von: John Whalen PhD
  • Gesprochen von: Mitchell Dorian
  • Spieldauer: 4 Std. und 43 Min.

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Design for How People Think

Von: John Whalen PhD
Gesprochen von: Mitchell Dorian
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 35,95 € kaufen

Für 35,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

User experience doesn’t happen on a screen; it happens in the mind, and the experience is multidimensional and multisensory. This practical book will help you uncover critical insights about how your customers think so you can create products or services with an exceptional experience.

Corporate leaders, marketers, product owners, and designers will learn how cognitive processes from different brain regions form what we perceive as a singular experience. Author John Whalen shows you how anyone on your team can conduct "contextual interviews" to unlock insights. You’ll then learn how to apply that knowledge to design brilliant experiences for your customers.

  • Learn about the "six minds" of user experience and how each contributes to the perception of a singular experience
  • Find out how your team - without any specialized training in psychology - can uncover critical insights about your customers’ conscious and unconscious processes
  • Learn how to immediately apply what you’ve learned to improve your products and services
  • Explore practical examples of how the Fortune 100 used this system to build highly successful experiences

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2019 John Whalen (P)2021 Upfront Books
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

UX Research Titelbild
Laws of UX Titelbild
The Design of Everyday Things Titelbild
Articulating Design Decisions Titelbild
UX Strategy Titelbild
Continuous Discovery Habits Titelbild
Ruined by Design Titelbild
Discussing Design Titelbild
How to Talk to Anyone Titelbild
Intuitive Design Titelbild
User Story Mapping Titelbild
Lean UX Titelbild
Hooked: How to Build Habit-Forming Products Titelbild
Product-Led Growth Titelbild
Product Management in Practice Titelbild
Rework Titelbild

Das sagen andere Hörer zu Design for How People Think

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.