Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat
Mit Angebot hören
-
Design for How People Think
- Using Brain Science to Build Better Products
- Gesprochen von: Mitchell Dorian
- Spieldauer: 4 Std. und 43 Min.
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 35,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
Inhaltsangabe
User experience doesn’t happen on a screen; it happens in the mind, and the experience is multidimensional and multisensory. This practical book will help you uncover critical insights about how your customers think so you can create products or services with an exceptional experience.
Corporate leaders, marketers, product owners, and designers will learn how cognitive processes from different brain regions form what we perceive as a singular experience. Author John Whalen shows you how anyone on your team can conduct "contextual interviews" to unlock insights. You’ll then learn how to apply that knowledge to design brilliant experiences for your customers.
- Learn about the "six minds" of user experience and how each contributes to the perception of a singular experience
- Find out how your team - without any specialized training in psychology - can uncover critical insights about your customers’ conscious and unconscious processes
- Learn how to immediately apply what you’ve learned to improve your products and services
- Explore practical examples of how the Fortune 100 used this system to build highly successful experiences
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.