Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören
  • Emotional Design

  • Why We Love (or Hate) Everyday Things
  • Von: Don Norman
  • Gesprochen von: George Newbern
  • Spieldauer: 7 Std. und 23 Min.

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Emotional Design

Von: Don Norman
Gesprochen von: George Newbern
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 17,95 € kaufen

Für 17,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

Why attractive things work better and other crucial insights into human-centered design

Emotions are inseparable from how we humans think, choose, and act. In Emotional Design, cognitive scientist Don Norman shows how the principles of human psychology apply to the invention and design of new technologies and products. In The Design of Everyday Things, Norman made the definitive case for human-centered design, showing that good design demanded that the user's must take precedence over a designer's aesthetic if anything, from light switches to airplanes, was going to work as the user needed. In this book, he takes his thinking several steps farther, showing that successful design must incorporate not just what users need, but must address our minds by attending to our visceral reactions, to our behavioral choices, and to the stories we want the things in our lives to tell others about ourselves. Good human-centered design isn't just about making effective tools that are straightforward to use; it's about making affective tools that mesh well with our emotions and help us express our identities and support our social lives. From roller coasters to robots, sports cars to smart phones, attractive things work better. Whether designer or consumer, user or inventor, this book is the definitive guide to making Norman's insights work for you.

©2004 Donald A. Norman (P)2023 Tantor
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

The Design of Everyday Things Titelbild
Continuous Discovery Habits Titelbild
Zero to One Titelbild
Purple Cow, New Edition Titelbild
Laws of UX Titelbild
Change by Design, Revised and Updated Titelbild
Slow Productivity Titelbild
Articulating Design Decisions Titelbild
UX Strategy Titelbild
Never Split the Difference Titelbild
Influence, New and Expanded Titelbild
Hooked: How to Build Habit-Forming Products Titelbild
Designing Your Life Titelbild
Shoe Dog Titelbild
Read Write Own Titelbild
This Is Marketing Titelbild

Das sagen andere Hörer zu Emotional Design

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.