Laws of UX Titelbild

Laws of UX

Using Psychology to Design Better Products & Services

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Laws of UX

Von: Jon Yablonski
Gesprochen von: Jason Leikam
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 30,95 € kaufen

Für 30,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

An understanding of psychology - specifically the psychology behind how users behave and interact with digital interfaces - is perhaps the single most valuable nondesign skill a designer can have. The most elegant design can fail if it forces users to conform to the design rather than working within the "blueprint" of how humans perceive and process the world around them.

This practical guide explains how you can apply key principles in psychology to build products and experiences that are more intuitive and human-centered. Author Jon Yablonski deconstructs familiar apps and experiences to provide clear examples of how UX designers can build experiences that adapt to how users perceive and process digital interfaces.

You’ll learn:

  • How aesthetically pleasing design creates positive responses
  • The principles from psychology most useful for designers
  • How these psychology principles relate to UX heuristics
  • Predictive models including Fitts’ law, Jakob’s law, and Hick’s law
  • Ethical implications of using psychology in design
  • A framework for applying these principles
©2020 Jon Yablonski (P)2021 Upfront Books
Erfolg im Beruf Programmieren & Softwareentwicklung Technik
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Articulating Design Decisions Titelbild
The Design of Everyday Things Titelbild
Hooked: How to Build Habit-Forming Products Titelbild
Hooked Titelbild
Continuous Discovery Habits Titelbild
User Story Mapping Titelbild
Build Titelbild
UX Research Titelbild
Lean UX Titelbild
Clean Code Titelbild
Lean UX: Designing Great Products with Agile Teams (Second Edition) Titelbild
UX Strategy Titelbild
Design for How People Think Titelbild
Obviously Awesome Titelbild
Inspired Titelbild
Emotional Design Titelbild

Das sagen andere Hörer zu Laws of UX

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    10
  • 4 Sterne
    4
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    11
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    8
  • 4 Sterne
    4
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.