Designing for Behavior Change (2nd Edition) Titelbild

Designing for Behavior Change (2nd Edition)

Applying Psychology and Behavioral Economics

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Designing for Behavior Change (2nd Edition)

Von: Stephen Wendel
Gesprochen von: Danny Hughes
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 21,95 € kaufen

Für 21,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Designers and managers hope their products become essential for users-integrated into their lives like Instagram, Lyft, and others have become. Such deep integration isn't accidental: it's a process of careful design and iterative learning, especially for technology companies. This guide shows you how to apply behavioral science—research that supports many products—to help your users achieve their goals using your product.

In this updated edition, Stephen Wendel, head of behavioral science at Morningstar, takes you step-by-step through the process of incorporating behavioral science into product design and development. Product managers, UX and interaction designers, and data analysts will learn a simple and effective approach for identifying target users and behaviors, building the product, and gauging its effectiveness.

- Learn the three main strategies to help people change behavior

- Identify behaviors your target audience seeks to change—and obstacles that stand in their way

- Develop effective designs that are enjoyable to use

- Measure your product's impact and learn ways to improve it

- Combine behavioral science with data science to pinpoint problems and test potential solutions

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2020 Stephen Wendel (P)2023 Ascent Audio
Marketing & Vertrieb Programmieren & Softwareentwicklung Ökonomie

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Hooked: How to Build Habit-Forming Products Titelbild
Never Split the Difference Titelbild
Articulating Design Decisions Titelbild
UX Strategy Titelbild
The Choice Factory Titelbild
Supercommunicators Titelbild
Dopamine Nation Titelbild
Outlive Titelbild
Be Useful Titelbild
Laws of UX Titelbild
Build Titelbild
The Mom Test Titelbild
Zero to One Titelbild
Continuous Discovery Habits Titelbild
Good Strategy/Bad Strategy Titelbild
Start at the End Titelbild

Das sagen andere Hörer zu Designing for Behavior Change (2nd Edition)

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.