Playing to Win Titelbild

Playing to Win

How Strategy Really Works

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Playing to Win

Von: Roger L. Martin, A.G. Lafley
Gesprochen von: LJ Ganser
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 18,95 € kaufen

Für 18,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Playing to Win, a noted Wall Street Journal and Washington Post best seller, outlines the strategic approach Lafley, in close partnership with strategic adviser Roger Martin, used to double P&G’s sales, quadruple its profits, and increase its market value by more than $100 billion when Lafley was first CEO (he led the company from 2000 to 2009). The book shows leaders in any type of organization how to guide everyday actions with larger strategic goals built around the clear, essential elements that determine business successwhere to play and how to win.

Lafley and Martin have created a set of five essential strategic choices that, when addressed in an integrated way, will move you ahead of your competitors. They are: (1) What is our winning aspiration? (2) Where will we play? (3) How will we win? (4) What capabilities must we have in place to win? and (5) What management systems are required to support our choices? The result is a playbook for winning.

The stories of how P&G repeatedly won by applying this method to iconic brands such as Olay, Bounty, Gillette, Swiffer, and Febreze clearly illustrate how deciding on a strategic approachand then making the right choices to support itmakes the difference between just playing the game and actually winning.

Playing to Win outlines a proven method that has worked for some of today’s most celebrated brands and products. Let this book serve as your new guide to winning, as well.

©2013 A.G. Lafley and Roger L. Martin (P)2013 Audible, Inc.
Arbeitsplatz- & Organisationsverhalten Management & Leadership
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Good Strategy/Bad Strategy Titelbild
The Coaching Habit Titelbild
Transformed Titelbild
Build Titelbild
Crossing the Chasm Titelbild
Radical Candor: Fully Revised & Updated Edition Titelbild
High Output Management Titelbild
The Five Dysfunctions of a Team Titelbild
Competitive Strategy Titelbild
Built to Last Titelbild
Measure What Matters Titelbild
Supercommunicators Titelbild
Continuous Discovery Habits Titelbild
The Innovator's Dilemma Titelbild
Rewired Titelbild
HBR's 10 Must Reads on Managing Yourself, Vol. 2 Titelbild

Das sagen andere Hörer zu Playing to Win

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    38
  • 4 Sterne
    17
  • 3 Sterne
    11
  • 2 Sterne
    6
  • 1 Stern
    1
Sprecher
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    34
  • 4 Sterne
    20
  • 3 Sterne
    8
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    3
Geschichte
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    33
  • 4 Sterne
    15
  • 3 Sterne
    11
  • 2 Sterne
    3
  • 1 Stern
    2

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Great Book on Strategic Thinking

Great mindset book with some actual help items to try out yourself. Rounded up perfectly with real market and company examples.
Totally would recommend this to everyone.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Extraordinary Innovative Strategy Playbook For the Modern Time

This is simply a piece of art! An Extraordinary Innovative Strategy Playbook For the Modern Time. I can’t recompiled this book more for any leader or organization who want to learn how to make strategy really work and for building strategic leadership thinking capabilities.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

1 Person fand das hilfreich

  • Gesamt
    3 out of 5 stars
  • Sprecher
    3 out of 5 stars
  • Geschichte
    3 out of 5 stars

Nuggets of wisdom but poorly delivered

The audio book goes on and on about P&G but here and there are nuggets of wisdom.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

1 Person fand das hilfreich

  • Gesamt
    2 out of 5 stars

Advertisement for P&G with no clear structure

This book pales in comparison to "Good Strategy, Bad Strategy. Whereas "Good Strategy, Bad Strategy" very briefly explains what exactly a strategy is and what it is not, it quickly delved into the process of creating a proper strategy.

I stopped this book after an hour of rambling about how P&G has made excellent decisions thanks to the author with no clear path to action for the reader.

The lessons in that hour were:
- Strategy = Making decisions
- Decide for good things
- Decide against bad things
- Sometimes you need to experiment and take risks
- Here's 100 good decisions P&G made thanks to the author

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    2 out of 5 stars
  • Sprecher
    3 out of 5 stars
  • Geschichte
    1 out of 5 stars

homage to P&G

Basically an homage to P&G and to the Author himself... for an actual learning about strategy to shallow

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    1 out of 5 stars
  • Sprecher
    2 out of 5 stars
  • Geschichte
    1 out of 5 stars

Langweilige Story und schwer zu folgen

Ich hatte gehofft, mit diesem Buch eine neue Perspektive im Bereich Vertrieb zu erhalten. Aber die Storyline ist nicht nachvollziehbar und leider sehr langweilig und man verliert schnell das Interesse. Leider ein Fehlkauf. Nicht zu empfehlen

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.