Transformed Titelbild

Transformed

Moving to the Product Operating Model

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Transformed

Von: Marty Cagan
Gesprochen von: Marty Cagan
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 17,95 € kaufen

Für 17,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Help transform your business and innovate like the world's top tech companies!

Transformed: Moving to the Product Operating Model was written to bridge the gap between where most companies are right now and where they need to be. The leaders of these companies know they must transform to compete in an era of rapidly changing enabling technology, but most of them have never operated this way before. Transformed has three big goals:

- First, the book will educate you with a deep understanding of the product operating model, and what it means to work that way.

- Second, the book will convince you with detailed case studies of successful transformations, that while difficult, it is absolutely possible for you to transform your company to the product operating model.

- Third, the book will inspire you with truly impressive case studies of product innovation, showing what you too will be capable of doing once you successfully transform.

Written by bestselling author Marty Cagan and his partners at the Silicon Valley Product Group, Transformed is filled with real-world examples and proven, practical advice from their decades of experience helping companies move to the product operating model.

©2024 John Wiley & Sons, Inc. (P)2024 Ascent Audio
Geschäftsentwicklung & Unternehmertum Technik
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Inspired Titelbild
Continuous Discovery Habits Titelbild
Strong Product People Titelbild
Good Strategy/Bad Strategy Titelbild
User Story Mapping Titelbild
Team Topologies: Organizing Business and Technology Teams for Fast Flow Titelbild
Accelerate: Building and Scaling High Performing Technology Organizations Titelbild
Product-Led Growth Titelbild
How to Lead in Product Management Titelbild
Sprint Titelbild
Trillion Dollar Coach Titelbild
Empowered Titelbild
Build Titelbild
Playing to Win Titelbild
Scaling People Titelbild
Radical Focus (Second Edition) Titelbild

Das sagen andere Hörer zu Transformed

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    5
  • 4 Sterne
    3
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    7
  • 4 Sterne
    2
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    5
  • 4 Sterne
    2
  • 3 Sterne
    2
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Product vs Sales driven: take position!

The product model is very poductive and successful if you implement it end to end.

If not, that’s ok, but don’t expect product to drive business.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    3 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Why no titles in the chapter marks?

Great content, great narrator!
But: This audiobook is close to being unusable if the chapter marks are simply called Chapter 1, Chapter 2....
In the written book, the chapters have proper titles. Why not use them?

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    4 out of 5 stars

Holistic view on how to transform a company

Marty describes the full picture of how a successful transformation can be executed. Transformation starts with having the right support, vision, strategy and incentives in place. when the overall coalition for a transformation is formed you can start pivoting to the product model. Using the product model product teams are fully responsible for the success of the product. Senior management defines the problems that the team should solve and the team works all the way from ideation, product discovery, building the product and go to market. No more silos and unclear responsibilities.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Brilliant practical Guide on how to create a highly innovative & successful Product company

Practical insights from someone who truly succeeded in transforming companies to a product operating model leading them to extraordinary innovations and market leadership!

This book is a must read for everyone who looks for practical insights into how to transform companies into organizations capable of truly powerful Innovations, disrupting the market and providing extraordinary value that customers love and truly benefit the business.

It clearly shows the shortcomings of common agile methodologies or frameworks and provides clear guidance on what a true transformation needs, getting into the nitty and gritty of every relevant aspect, even possible objections to the necessary changes.

Very inspiring, and currently taken almost as a bible by many big and successful product organisations.

If you have any influence on changes in organisations, don't skip this book. You'll thank me for it!

Check the index, read or listen to a sample chapter to be able to judge for yourself. It's worth every minute you spend on it.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.