Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören
  • Built to Last

  • Successful Habits of Visionary Companies (Good to Great, Book 2)
  • Von: Jim Collins
  • Gesprochen von: Jim Collins, Jerry I. Porras
  • Spieldauer: 6 Std. und 16 Min.
  • 4,6 out of 5 stars (50 Bewertungen)

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Built to Last

Von: Jim Collins
Gesprochen von: Jim Collins, Jerry I. Porras
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 46,95 € kaufen

Für 46,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

Drawing upon a six-year research project at the Stanford University Graduate School of Business, James C. Collins and Jerry I. Porras took 18 truly exceptional and long-lasting companies and studied each in direct comparison to one of its top competitors. They examined the companies from their very beginnings to the present day - as start-ups, as midsize companies, and as large corporations. Throughout, the authors asked: "What makes the truly exceptional companies different from the comparison companies and what were the common practices these enduringly great companies followed throughout their history?"

Filled with hundreds of specific examples and organized into a coherent framework of practical concepts that can be applied by managers and entrepreneurs at all levels, Built to Last provides a master blueprint for building organizations that will prosper long into the 21st century and beyond.

©2011 Jim Collins (P)2019 HarperAudio
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Good to Great Titelbild
Great by Choice Titelbild
The Effective Executive Titelbild
The Hard Thing About Hard Things Titelbild
Zero to One Titelbild
Build Titelbild
The Lean Startup Titelbild
The Innovator's Dilemma Titelbild
Rework Titelbild
Transformed Titelbild
High Output Management Titelbild
Hidden Potential Titelbild
Start with Why Titelbild
Creativity, Inc. (The Expanded Edition) Titelbild
The Five Dysfunctions of a Team Titelbild
Playing to Win Titelbild

Das sagen andere Hörer zu Built to Last

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    38
  • 4 Sterne
    7
  • 3 Sterne
    3
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    1
Sprecher
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    31
  • 4 Sterne
    8
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    1
Geschichte
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    33
  • 4 Sterne
    4
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    2
  • 1 Stern
    1

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Ahead of its time, yet perfectly timeless!

Impressive research presented and summarized in a concise, thought-provoking way. After listening to this book, many management and strategy pieces today suddenly appear like a poor carbon-copy of what these gentlemen published over 30 years ago.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    1 out of 5 stars
  • Sprecher
    1 out of 5 stars
  • Geschichte
    1 out of 5 stars

Weak and fluffy.

Slow, repetitive, and full of fluff. Could be written in a one-pager rather than a whole book! The story telling implies the writer is just trying to fill pages.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.