Creative Confidence Titelbild

Creative Confidence

Unleashing the Creative Potential Within Us All

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Creative Confidence

Von: Tom Kelley, David Kelley
Gesprochen von: Dan Woren
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 24,95 € kaufen

Für 24,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

IDEO founder and Stanford d.school creator David Kelley and his brother Tom Kelley, IDEO partner and the author of the bestselling The Art of Innovation, have written a powerful and compelling book on unleashing the creativity that lies within each and every one of us.

Too often, companies and individuals assume that creativity and innovation are the domain of the "creative types." But two of the leading experts in innovation, design, and creativity on the planet show us that each and every one of us is creative. In an incredibly entertaining and inspiring narrative that draws on countless stories from their work at IDEO, the Stanford d.school, and with many of the world's top companies, David and Tom Kelley identify the principles and strategies that will allow us to tap into our creative potential in our work lives, and in our personal lives, and allow us to innovate in terms of how we approach and solve problems. It is a book that will help each of us be more productive and successful in our lives and in our careers.

©2013 Tom Kelley and David Kelley (P)2013 Random House Audio
Erfolg im Beruf Kreativität Persönlicher Erfolg
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Change by Design, Revised and Updated Titelbild
The Steal Like an Artist Audio Trilogy Titelbild
The Design of Everyday Things Titelbild
Good Strategy/Bad Strategy Titelbild
Made to Stick Titelbild
Building a StoryBrand Titelbild
Designing Your Life Titelbild
The Art of Innovation Titelbild
Drive Titelbild
The Molecule of More Titelbild
Hidden Potential Titelbild
Big Magic Titelbild
Talking to Strangers Titelbild
The Anxious Generation Titelbild
Breath Titelbild
I Am a Strange Loop Titelbild

Kritikerstimmen

" Creative Confidence is a myth-busting, muscle-building gem of a book. It shatters the false belief that only some people are creative. Then it provides a smart, practical action plan for boosting your innovative capacities. If you want to be more creative, read the Kelley brothers' words, follow their advice, and then—as they'd tell you - do something!" (Daniel H. Pink, author of Drive, A Whole New Mind, and To Sell is Human)

Das sagen andere Hörer zu Creative Confidence

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    28
  • 4 Sterne
    11
  • 3 Sterne
    6
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    27
  • 4 Sterne
    9
  • 3 Sterne
    2
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    23
  • 4 Sterne
    10
  • 3 Sterne
    6
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Must Read

From the inventors of design thinking!
One of the best books about creativity - everybody can be and is a creative person.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.