A New Way to Think Titelbild

A New Way to Think

Your Guide to Superior Management Effectiveness

Reinhören

0,00 € - Kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

A New Way to Think

Von: Roger L. Martin
Gesprochen von: Stephen R. Thorne
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 17,95 € kaufen

Für 17,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Over a stellar career, Roger Martin has advised the CEOs of some of the world's most successful companies. From the beginning, he noted that almost every executive he talked to had a "model"—a framework or way of thinking that guided their strategy and activities. But these models tended to become automatic, so much so that when one didn't work, the typical response was just to apply it again—with greater enthusiasm.

Martin took a fresh, critical approach to helping. When company leaders came to him with fundamental questions—How do you decide where to play and how to win? What is the key to shaping and changing corporate culture? How can you design a successful, sustainable innovation process?—his first response was to break the spell of the current model with a memo articulating a new way to think about the problem at hand and a more powerful and effective way to overcome it.

Over time, these ideas worked their way into Martin's many Harvard Business Review articles. Now, for the first time, they appear together in A New Way to Think. With his trademark incisive intellect and clarity, Martin covers the entire breadth of the management landscape—illuminating the true nature of competition, explaining how company success revolves around customers, revealing how strategy and execution are really the same thing, and much more.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2022 Roger L. Martin (P)2022 Ascent Audio
Management & Leadership
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Creating Great Choices Titelbild
Rewired Titelbild
Unreasonable Hospitality Titelbild
Leaders Eat Last Titelbild
Extreme Ownership Titelbild
Playing to Win Titelbild
Continuous Discovery Habits Titelbild
When More Is Not Better Titelbild
Outlive Titelbild
Clear Thinking Titelbild
Think Again Titelbild
Million Dollar Weekend Titelbild
Never Split the Difference Titelbild
This Is Marketing Titelbild
Co-Intelligence Titelbild
Your Strategy Needs a Strategy Titelbild

Das sagen andere Hörer zu A New Way to Think

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    8
  • 4 Sterne
    4
  • 3 Sterne
    2
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    9
  • 4 Sterne
    2
  • 3 Sterne
    2
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    6
  • 4 Sterne
    6
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    4 out of 5 stars
  • Sprecher
    4 out of 5 stars
  • Geschichte
    4 out of 5 stars

Some good ideas, could be more convincing

Some good ideas, shows how current thinking might be insufficient, bit could be more convincing

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Very inspiring book

Very inspiring book and a must ready for everyone in the business world. Thanks a lot!

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    4 out of 5 stars

Useful management input and inspiration

Once again Roger Martin gives easy to deal with advice and inout for corporate managers. I can recommend it!

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.