The Illusion of Choice Titelbild

The Illusion of Choice

16½ Psychological Biases That Influence What We Buy

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Illusion of Choice

Von: Richard Shotton
Gesprochen von: Simon Cole
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

The compelling new book by Richard Shotton, author of The Choice Factory.

Every day, people make hundreds of choices.

Many of these are commercial: What shampoo to pick? How much to spend on a bottle of wine? Whether to renew a subscription.

These choices might appear to be freely made, but psychologists have shown that subtle changes in the way products are positioned, promoted, and marketed can radically alter how customers behave.

The Illusion of Choice identifies the 16½ most important psychological biases that everyone in business needs to be aware of today–and shows how any business can take advantage of these to win customers, retain customers, and sell more.

Richard Shotton, author of the acclaimed The Choice Factory, draws on academic research, previous ad campaigns, and his own original field studies to create a fascinating and highly practical guide that focuses on the point where marketing meets the mind of the customer.

You’ll learn to take advantage of the peak end rule, the power of precision, the wisdom of wit–and much, much more.

You simply cannot afford to miss The Illusion of Choice.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2023 Harriman House (P)2023 Harriman House
Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Decoded (2nd Edition) Titelbild
Better Brand Health Titelbild
Never Split the Difference Titelbild
The Copywriter's Handbook Titelbild
Magic Words Titelbild
Pre-Suasion Titelbild
Influence, New and Expanded Titelbild
The Choice Factory Titelbild
Same as Ever Titelbild
Unreasonable Hospitality Titelbild
Limitless Expanded Edition Titelbild
The 1-Page Marketing Plan Titelbild
Building Distinctive Brand Assets Titelbild
Supercommunicators Titelbild
$100M Offers Titelbild
The Ultimate Sales Letter, 4th Edition Titelbild

Das sagen andere Hörer zu The Illusion of Choice

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    2
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 3 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.