The Hidden Psychology of Social Networks Titelbild

The Hidden Psychology of Social Networks

How Brands Create Authentic Engagement by Understanding What Motivates Us

Reinhören

0,00 € - Kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Hidden Psychology of Social Networks

Von: Joe Federer
Gesprochen von: Alex Knox
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 17,95 € kaufen

Für 17,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Leading marketing practitioner and thought leader Joe Federer draws on evolutionary biology, anthropology, neuroanatomy, and psychology, as well as more than a decade of hands-on experience, to explain why people act so differently in various online spaces and what they are seeking from participating in each one. With a framework based on Freud's Id, Ego, and Superego model of the human psyche, he demonstrates how the internet is a digital reflection of the collective human psyche and how different social networks correspond to different mindsets: platforms like Reddit to the unfiltered Id, Facebook and Twitter to the managed Ego, and Instagram to the ideal Superego.

In the same way you behave differently when you're home alone, out with friends, communicating with family, or interacting with coworkers, people act and express themselves differently in these various online spaces. Context matters. Understanding this will enable you to develop and execute effective engagement strategies to reach your target audiences on each social network. Learn: how to create content that drives sharing and word of mouth; how brands can fit natively into different types of social channels; how to balance branded social presences across different networks; and why authenticity will only grow in importance to consumers.

©2020 Joe Federer (P)2021 McGraw Hill
Geld & Finanzen Geschäftsentwicklung & Unternehmertum Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Unleash the Power of Storytelling Titelbild
The Illusion of Choice Titelbild
Influence, New and Expanded Titelbild
Humanizing B2B Titelbild
This Is Marketing Titelbild
How to Tell a Story Titelbild
Contagious Titelbild

Das sagen andere Hörer zu The Hidden Psychology of Social Networks

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.