Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören
  • The Digital Transformation Playbook

  • Rethink Your Business for the Digital Age
  • Von: David L. Rogers
  • Gesprochen von: Paul Heitsch
  • Spieldauer: 9 Std. und 57 Min.
  • 3,7 out of 5 stars (10 Bewertungen)

Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Digital Transformation Playbook

Von: David L. Rogers
Gesprochen von: Paul Heitsch
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 17,95 € kaufen

Für 17,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

Rethink your business for the digital age.

Every business begun before the Internet now faces the same challenge: how to transform to compete in a digital economy.

Globally recognized digital expert David L. Rogers argues that digital transformation is not about updating your technology but about upgrading your strategic thinking. Based on Rogers' decade of research and teaching at Columbia Business School and his consulting for businesses around the world, The Digital Transformation Playbook shows how pre-digital-era companies can reinvigorate their game plans and capture the new opportunities of the digital world.

Rogers shows why traditional businesses need to rethink their underlying assumptions in five domains of strategy - customers, competition, data, innovation, and value. He reveals how to harness customer networks, platforms, big data, rapid experimentation, and disruptive business models - and how to integrate these into your existing business and organization.

Rogers illustrates every strategy in this playbook with real-world case studies, from Google to GE, from Airbnb to The New York Times. With practical frameworks and nine step-by-step planning tools, he distills the lessons of today's greatest digital innovators and makes them usable for businesses at any stage.

Many guides offer advice for digital start-ups, but The Digital Transformation Playbook is the first complete treatment of how legacy businesses can transform to thrive in the digital age. It is an indispensable guide for executives looking to take their firms to the next stage of profitable growth.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2016 David L. Rogers (P)2018 Tantor
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Rewired Titelbild
Driving Digital Strategy Titelbild
Leading Digital Titelbild
Why Digital Transformations Fail: The Surprising Disciplines of How to Take off and Stay Ahead Titelbild
HBR's 10 Must Reads on Managing Yourself, Vol. 2 Titelbild
Transformed Titelbild
Playing to Win Titelbild
Start with Why Titelbild
Outlive Titelbild
The Mom Test Titelbild

Das sagen andere Hörer zu The Digital Transformation Playbook

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 3.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    5
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    2
  • 1 Stern
    1
Sprecher
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    6
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    2
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 3.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    3
  • 4 Sterne
    2
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    2
  • 1 Stern
    1

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    1 out of 5 stars
  • Sprecher
    2 out of 5 stars
  • Geschichte
    1 out of 5 stars

Not for B2B

Very much at the surface. The data value generator is rather a rough scheme. The book does not address common industry problems for traditional hardware b2b businesses like tier 2 automotive suppliers how to create digital business ideas and models, how to overcome the change challenge, etc. The author always comes back to google, Facebook or B2C retailers and alike

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.