The Digital Transformation Playbook
Rethink Your Business for the Digital Age
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 17,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Paul Heitsch
-
Von:
-
David L. Rogers
Über diesen Titel
Rethink your business for the digital age.
Every business begun before the Internet now faces the same challenge: how to transform to compete in a digital economy.
Globally recognized digital expert David L. Rogers argues that digital transformation is not about updating your technology but about upgrading your strategic thinking. Based on Rogers' decade of research and teaching at Columbia Business School and his consulting for businesses around the world, The Digital Transformation Playbook shows how pre-digital-era companies can reinvigorate their game plans and capture the new opportunities of the digital world.
Rogers shows why traditional businesses need to rethink their underlying assumptions in five domains of strategy - customers, competition, data, innovation, and value. He reveals how to harness customer networks, platforms, big data, rapid experimentation, and disruptive business models - and how to integrate these into your existing business and organization.
Rogers illustrates every strategy in this playbook with real-world case studies, from Google to GE, from Airbnb to The New York Times. With practical frameworks and nine step-by-step planning tools, he distills the lessons of today's greatest digital innovators and makes them usable for businesses at any stage.
Many guides offer advice for digital start-ups, but The Digital Transformation Playbook is the first complete treatment of how legacy businesses can transform to thrive in the digital age. It is an indispensable guide for executives looking to take their firms to the next stage of profitable growth.
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.
©2016 David L. Rogers (P)2018 TantorDas sagen andere Hörer zu The Digital Transformation Playbook
Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
- Kane
- 13.10.2022
Not for B2B
Very much at the surface. The data value generator is rather a rough scheme. The book does not address common industry problems for traditional hardware b2b businesses like tier 2 automotive suppliers how to create digital business ideas and models, how to overcome the change challenge, etc. The author always comes back to google, Facebook or B2C retailers and alike
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.
Sie haben diese Rezension bewertet.
Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.