Marketing 5.0 Titelbild

Marketing 5.0

Technology for Humanity

Reinhören

0,00 € - Kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Marketing 5.0

Von: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Gesprochen von: Steve Menasche
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 14,95 € kaufen

Für 14,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

In Marketing 5.0, the celebrated promoter of the "Four P's of Marketing", Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers' needs and make a difference in the world.

In a new age when marketers are struggling with the digital transformation of business and the changing behavior of customers, this book provides marketers with a way to integrate technological and business model evolution with the dramatic shifts in consumer behavior that have happened in the last decade.

Following the pattern presented in his bestselling Marketing X.0 series, Philip Kotler covers the crucial topics necessary to understand modern marketing, including: artificial intelligence for marketing automation, agile marketing, "segments of one" marketing, contextual technology, facial recognition and voice tech for marketing, the future of customer experience (CX), transmedia storytelling, the "whatever-whenever-wherever" service delivery, "everything-as-a-service" business model, Internet of Things and blockchain for marketing, virtual and augmented reality marketing, and corporate activism.

©2021 John Wiley & Sons, Inc. (P)2021 Gildan Media
Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Marketing 6.0 Titelbild
Marketing 4.0 Titelbild
Building a StoryBrand Titelbild
Contagious Titelbild
Marketing mit Plan Titelbild
Rich Dad Poor Dad Titelbild
They Ask, You Answer Titelbild
Good Strategy/Bad Strategy Titelbild
Start with Why Titelbild
Never Split the Difference Titelbild
Quantum Marketing Titelbild
Marketing 4.0 Titelbild
The 1-Page Marketing Plan Titelbild
This Is Marketing Titelbild
The Business Case for AI Titelbild
Surrounded by Idiots Titelbild

Das sagen andere Hörer zu Marketing 5.0

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    6
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    6
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    6
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Great overview book.

Gained concepts and overall process knowledge. I can recommended it to get inspired and continue your specific leaning journey.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    3 out of 5 stars
  • Sprecher
    3 out of 5 stars
  • Geschichte
    3 out of 5 stars

If you‘re a babyboomer you may benefit

Otherwise, in my personal opinion, only if you‘ve. not been in touch with Marketing it could be a nice introduction to the recent past. If you‘re a professional I‘d rather recommend spending your time somewhere else.
I didn‘t enjoy the speaker either, but it’s even more personal.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.