Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören
  • The Business Case for AI

  • A Leader's Guide to AI Strategies, Best Practices & Real-World Applications
  • Von: Kavita Ganesan
  • Gesprochen von: Stephanie Richardson
  • Spieldauer: 9 Std. und 11 Min.
  • 4,7 out of 5 stars (3 Bewertungen)

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Business Case for AI

Von: Kavita Ganesan
Gesprochen von: Stephanie Richardson
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 20,95 € kaufen

Für 20,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

AI is much more than a sexy marketing gimmick.

At its core, it’s a powerful business tool that can make operations and decision-making more efficient, employees more productive, and customers delighted.

Unfortunately, leaders who want to take advantage of artificial intelligence often don’t know where to start. The process can feel overwhelming—from analyzing existing processes and software systems and choosing where to apply AI automation, to preparing every tier of the organization for the transition.

In this practical guide for business leaders, Kavita Ganesan takes the mystery out of implementing AI, showing you how to launch AI initiatives that get results. With real-world AI examples to spark your own ideas, you’ll learn how to identify high-impact AI opportunities, prepare for AI transitions, and measure your AI performance.

Get ready to discover:

  • What’s true, what’s hype, and what’s realistic to expect from AI and machine learning systems.
  • Ideas for applying AI in your business to increase revenues, optimize decision-making, and eliminate business process inefficiencies.
  • How to spot lucrative AI opportunities in your organization and capitalize on them in creative ways.
  • Three Pillars of AI success, a systematic framework for testing and evaluating the value of AI initiatives.

Simple and compelling, The Business Case for AI gives leaders the information and resources they need without statistics, data science, or technical jargon. Whether you want to jumpstart your AI strategy, manage your AI initiatives for better outcomes, or simply find inspiration for your own AI and machine learning applications, The Business Case for AI is your blueprint for AI success.

©2022 Opinosis Analytics Publishing (P)2023 Opinosis Analytics Publishing
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Rewired Titelbild
Co-Intelligence Titelbild
Business 5.0 Titelbild
Artificial Intelligence Titelbild
KI Exzellenz Titelbild
Generative AI for Leaders Titelbild
HBR's 10 Must Reads on AI (With Bonus Article "How to Win with Machine Learning" by Ajay Agrawal, Joshua Gans, and Avi Goldfarb) Titelbild
Power and Prediction Titelbild
AI-Superpowers Titelbild
Lernen mit ChatGPT Titelbild
AI Superpowers Titelbild
Supercommunicators Titelbild
How Big Things Get Done Titelbild
Prediction Machines Titelbild
The Power of Habit Titelbild
Die 50 wichtigsten Themen der Digitalisierung Titelbild

Das sagen andere Hörer zu The Business Case for AI

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    2
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    2
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    2
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.