Information Architecture
For the Web and Beyond
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
0,99 €/Monat für die ersten 3 Monate
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für 40,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Theodore O'Brien
Über diesen Titel
Newly adapted for audio.
Information architecture (IA) is far more challenging - and necessary - than ever. With the glut of information available today, anything your organization wants to share should be easy to find, navigate, and understand. But the experience you provide has to be familiar and coherent across multiple interaction channels, from the web to smartphones, smartwatches, and beyond.
To guide you through this broad ecosystem, this popular guide - now in its fourth edition - provides essential concepts, methods, and techniques for digital design that have withstood the test of time. UX designers, product managers, developers, and anyone involved in digital design will learn how to create semantic structures that will help people engage with your message.
This book includes:
- An overview of IA and the problems it solves for creating effective digital products and services
- A deep dive into IA components, including organization, labeling, navigation, search, and metadata
- Processes and methods that take you from research to strategy, design, and IA implementation
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.
©2015 Louis Rosenfeld, Peter Morville, Jorge Arango (P)2021 Upfront Books