How to Win Friends and Influence People in the Digital Age Titelbild

How to Win Friends and Influence People in the Digital Age

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

How to Win Friends and Influence People in the Digital Age

Von: Dale Carnegie & Associates
Gesprochen von: Robert Petkoff
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Celebrating the 75 anniversary of the original landmark bestseller How to Win Friends and Influence People, comes an up-to-the-minute adaptation of Carnegie’s timeless prescriptions for the digital age.

Dale Carnegie’s principles have endured for nearly a century. Since its original publication in 1936, his timeless classic How to Win Friends and Influence People has gone on to sell 15 million copies. Now, introducing new listeners to Carnegie’s words of wisdom, comes How to Win Friends and Influence People in the Digital Age, a new guide for a new era.

Dale Carnegie could never have predicted the trajectory that new media would take, and the ways that the simple television screen would be adapted into computers and handheld communication devices. He didn’t know the term “social media” and Facebook was something not even dreamed of in Buck Rogers cartoons. And yet his lessons remain relevant for everyone who communicates online today. In fact, with problems such as cyber bullying and email etiquette, we need Carnegie’s help more than ever. Dale Carnegie and Associates, Inc. has re-imagined Carnegie’s lasting lessons for this difficult digital age, reframing Carnegie’s insights about communication, self-expression, and leadership. This book is a must-have guide for anyone who wants to find success on Facebook, Linked-In, Twitter, and any social media format today and in the future.

©2011 Dale Carnegie & Associates, Inc. (P)2011 Simon & Schuster, Inc. All rights reserved.
Beziehungen Erfolg im Beruf Kommunikation & soziale Kompetenz Management & Leadership Persönlicher Erfolg Seelische & Geistige Gesundheit
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

How to Win Friends & Influence People Titelbild
How to Talk to Anyone Titelbild
The 7 Habits of Highly Effective People Titelbild
Influence, New and Expanded Titelbild
How to Stop Worrying and Start Living Titelbild
The Psychology of Money Titelbild
Atomic Habits Titelbild
$100M Leads Titelbild
How to Win Friends and Influence People Titelbild
The Subtle Art of Not Giving a F*ck Titelbild
Ego Is the Enemy Titelbild
Never Split the Difference Titelbild
The Way of the Superior Man Titelbild
The Art of Focus Titelbild
The Art of War Titelbild
$100M Offers Titelbild

Das sagen andere Hörer zu How to Win Friends and Influence People in the Digital Age

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    69
  • 4 Sterne
    40
  • 3 Sterne
    10
  • 2 Sterne
    3
  • 1 Stern
    3
Sprecher
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    68
  • 4 Sterne
    23
  • 3 Sterne
    11
  • 2 Sterne
    4
  • 1 Stern
    3
Geschichte
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    56
  • 4 Sterne
    35
  • 3 Sterne
    10
  • 2 Sterne
    4
  • 1 Stern
    3

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Great knowledge and great implementation!

Great listen!

Narrator is very engaging and not over the top!

Definitely a great implementation with the digital age!

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

1 Person fand das hilfreich

  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Best Book of this year

So for me this is one o know will listen min 10x to get the real value out of it and as a constant reminder. In conjunction with 'Kaizen - one simple step tthat could change your life' I'm fully loaded for a successful 2017. success is not about professional skill but the interweaving into a strong net of social understanding.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

2 Leute fanden das hilfreich

  • Gesamt
    1 out of 5 stars
  • Sprecher
    2 out of 5 stars
  • Geschichte
    1 out of 5 stars

FAKE BOOKK! DONT BUY! this is not the original!

This book is sooooo bad.
i am buying the original. this is just plain crap.
HOW CAN ppl take books with souls and just crap over them.
This is NOT the original book. you can hear the good writing where the imposer is reading from the original.
THE REST IST GARBAGE! only citations from some ppl he wants to recommend, or he thinks ppl should recognize. just plain garbage. what a way to kill a good book.
WHO the hell approved of such bad writing style?!

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

9 Leute fanden das hilfreich

  • Gesamt
    1 out of 5 stars
  • Sprecher
    1 out of 5 stars
  • Geschichte
    1 out of 5 stars

Cash grab

I’m 3 chapters in and it feels like these anecdotes are pointlessly retold from the original book. Why make this?

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

1 Person fand das hilfreich