HBR's 10 Must Reads: The Essentials Titelbild

HBR's 10 Must Reads: The Essentials

HBR's 10 Must Reads Series

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

HBR's 10 Must Reads: The Essentials

Von: Harvard Business Review, Peter F. Drucker, Clayton M. Christensen, Michael E. Porter, Daniel Goleman
Gesprochen von: Susan Larkin, Brad Sanders
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 17,95 € kaufen

Für 17,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

An introduction to the most enduring ideas on management from Harvard Business Review

Change is the one constant in business, and we must adapt or face obsolescence. Yet certain challenges never go away. These are the ten seminal articles by management's most influential experts, on topics of perennial concern to ambitious managers and leaders hungry for inspiration—and ready to run with big ideas to accelerate their own and their companies' success.

Includes articles by: Michael Porter on creating competitive advantage and distinguishing your company from rivals; John Kotter on leading change through eight critical stages; Daniel Goleman on using emotional intelligence to maximize performance; Peter Drucker on managing your career by evaluating your own strengths and weaknesses; Clay Christensen on orchestrating innovation within established organizations; Tom Davenport on using analytics to determine how to keep your customers loyal; Robert Kaplan and David Norton on measuring your company's strategy with the Balanced Scorecard; Rosabeth Moss Kanter on avoiding common mistakes when pushing innovation forward; Ted Levitt on understanding who your customers are and what they really want; and C. K. Prahalad and Gary Hamel on identifying the unique, integrated systems that support your strategy.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2011 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2022 Ascent Audio
Management & Leadership
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

The McKinsey Way Titelbild
HBR's 10 Must Reads for New Managers Titelbild
The Art of War Titelbild
HBR's 10 Must Reads on Managing Yourself, Vol. 2 Titelbild
HBR's 10 Must Reads on Managing Yourself (With Bonus Article "How Will You Measure Your Life?" by Clayton M. Christensen) Titelbild
Outlive Titelbild
The Innovator's Dilemma Titelbild
Think Again Titelbild
Never Split the Difference Titelbild
HBR's 10 Must Reads 2023 Titelbild
HBR's 10 Must Reads on AI (With Bonus Article "How to Win with Machine Learning" by Ajay Agrawal, Joshua Gans, and Avi Goldfarb) Titelbild
Rich Dad Poor Dad Titelbild
Competitive Advantage Titelbild

Das sagen andere Hörer zu HBR's 10 Must Reads: The Essentials

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.