Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Competing Against Luck

Von: Clayton M. Christensen, Taddy Hall
Gesprochen von: John Pruden
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 19,95 € kaufen

Für 19,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

The foremost authority on innovation and growth presents a path-breaking book every company needs to transform innovation from a game of chance to one in which they develop products and services customers not only want to buy, but are willing to pay premium prices for.

How do companies know how to grow? How can they create products that they are sure customers want to buy? Can innovation be more than a game of hit and miss? Harvard Business School professor Clayton Christensen has the answer.

A generation ago, Christensen revolutionized business with his groundbreaking theory of disruptive innovation. Now he goes further, offering powerful new insights. After years of research, Christensen has come to one critical conclusion: Our long-held maxim - that understanding the customer is the crux of innovation - is wrong. Customers don't buy products or services; they "hire" them to do a job. Understanding customers does not drive innovation success, he argues. Understanding customer jobs does. The "Jobs to Be Done" approach can be seen in some of the world's most respected companies and fast-growing startups, including Amazon, Intuit, Uber, Airbnb, and Chobani yogurt, to name just a few. But this book is not about celebrating these successes - it's about predicting new ones.

Christensen contends that by understanding what causes customers to "hire" a product or service, any business can improve its innovation track record, creating products not only that customers want to hire, but for which they'll pay premium prices to bring them into their lives. Jobs theory offers new hope for growth to companies frustrated by their hit and miss efforts.

This book carefully lays down Christensen's provocative framework, providing a comprehensive explanation of the theory and why it is predictive, how to use it in the real world - and, most importantly, how not to squander the insights it provides.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying reference material will be available in your Library section along with the audio.

©2016 Clayton M. Christensen, Ridgway Harken Hal (P)2016 HarperCollins Publishers
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

High Output Management Titelbild
How Will You Measure Your Life? Titelbild
Good Strategy/Bad Strategy Titelbild
The Innovator's Dilemma, with a New Foreword Titelbild
The Hard Thing About Hard Things Titelbild
Zero to One Titelbild
Build Titelbild
Jobs to Be Done Titelbild
Poor Charlie’s Almanack Titelbild
Hooked: How to Build Habit-Forming Products Titelbild
The Mom Test Titelbild
Thinking in Systems Titelbild
$100M Leads Titelbild
Shoe Dog Titelbild
The Innovator's Dilemma Titelbild
Scaling People Titelbild

Das sagen andere Hörer zu Competing Against Luck

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    68
  • 4 Sterne
    16
  • 3 Sterne
    12
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    68
  • 4 Sterne
    9
  • 3 Sterne
    4
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    45
  • 4 Sterne
    26
  • 3 Sterne
    10
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    4 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    4 out of 5 stars

Good book about Jobs-to-be-done theory

If you want to learn the whole theory with plenty examples from the authors‘ research and experience, this book is for you.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

2 Leute fanden das hilfreich