Yes! Titelbild

Yes!

50 Scientifically Proven Ways to Be Persuasive

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Yes!

Von: Noah J. Goldstein, Steve J. Martin, Robert B. Cialdini
Gesprochen von: Blair Hardman
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Small changes can make a big difference in your powers of persuasion.

Every day we face the challenge of persuading others to do what we want. But what makes people say yes to our requests? Persuasion is not only an art, it is also a science, and researchers who study it have uncovered a series of hidden rules for moving people in your direction.

Based on more than 60 years of research into the psychology of persuasion, Yes! reveals 50 simple but remarkably effective strategies that will make you much more persuasive at work and in your personal life, too.

Cowritten by the world's most quoted expert on influence, Professor Robert Cialdini, Yes! presents dozens of surprising discoveries from the science of persuasion in short, enjoyable, and insightful chapters that you can apply immediately to become a more effective persuader.

Why did a sign pointing out the problem of vandalism in the Petrified Forest National Park actually increase the theft of pieces of petrified wood? Why did sales of jam multiply tenfold when consumers were offered many fewer flavors? Why did people prefer a Mercedes immediately after giving reasons why they prefer a BMW? What simple message on cards left in hotel rooms greatly increased the number of people who behaved in environmentally friendly ways?

Often counterintuitive, the findings presented in Yes! will steer you away from common pitfalls while empowering you with little known but proven wisdom.

Whether you are in advertising, marketing, management, on sales, or just curious about how to be more influential in everyday life, Yes! shows how making small, scientifically proven changes to your approach can have a dramatic effect on your persuasive powers.

©2008 Noah J. Goldstein, Steve J. Martin, and Robert B. Cialdini (P)2009 Simon & Schuster
Erfolg im Beruf Kommunikation & soziale Kompetenz Marketing & Vertrieb Seelische & Geistige Gesundheit
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Influence, New and Expanded Titelbild
The Bezos Letters Titelbild
Pre-Suasion Titelbild
Expert Secrets Titelbild
$100M Offers Titelbild
The Way of the Superior Man Titelbild
Predictable Revenue Titelbild
How to Talk to Anyone Titelbild
How to Win Friends & Influence People Titelbild
Your Next Five Moves Titelbild
The Hard Thing About Hard Things Titelbild
The Sovereign Individual Titelbild
$100M Leads Titelbild
Never Split the Difference Titelbild
Atomic Habits Titelbild
The Subtle Art of Not Giving a F*ck Titelbild

Kritikerstimmen

" Yes! is the Freakonomics of social psychology. This book changed my way of looking at the world. This thinking is the real deal. Don't miss out!" (Daniel Finkelstein, Comment Editor, The Times, London)

Das sagen andere Hörer zu Yes!

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.