Writing for Busy Readers Titelbild

Writing for Busy Readers

Communicate More Effectively in the Real World

Reinhören

Hol dir dieses Angebot 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 21.01.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen
Prime Logo Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Angebot, mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach den 3 Monaten erhältst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Writing for Busy Readers

Von: Todd Rogers, Jessica Lasky-Fink
Gesprochen von: Todd Rogers
Hol dir dieses Angebot 0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 21.01.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 24,95 € kaufen

Für 24,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Writing well is for school. Writing effectively is for life.

Todd Rogers and Jessica Lasky-Fink offer the most valuable practical writing advice today. Building on their own research in behavioral science, they outline cognitive facts about how people actually read and distill them into six principles that will transform the power of your writing:

  • Less is more
  • Make reading easy
  • Design for easy navigation
  • Use enough formatting, but no more
  • Tell readers why they should care
  • Make responding easy

Including many real-world examples, a checklist and other tools, this guide will make you a more successful and productive communicator. Rogers and Lasky-Fink bring Strunk and White’s core ideas into the twenty-first century’s attention marketplace.

When the influential guides to writing prose were written, the internet hadn’t been invented. Now, the average American adult is inundated with digital messages each day. With all this correspondence, capturing a busy reader’s attention is more challenging than ever. This is how to do it.

* This audiobook edition includes a downloadable PDF with examples and tips from the book.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2023 Todd Rogers and Jessica Lasky-Fink (P)2023 Penguin Audio
Schreiben & Veröffentlichen Sprache, Vokabeln & Grammatik

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Hidden Potential Titelbild
Determined Titelbild
Supercommunicators Titelbild
Principles for Dealing with the Changing World Order Titelbild
Everybody Writes (2nd Edition) Titelbild
The Art of Explanation Titelbild
The Pathless Path Titelbild
Ask Titelbild
Obviously Awesome Titelbild
Contagious Titelbild
Anatomy of a Breakthrough Titelbild
Playing to Win Titelbild
Scaling People Titelbild
Magic Words Titelbild
When McKinsey Comes to Town Titelbild

Kritikerstimmen

**A Next Big Idea Club must-read title for September 2023**

“Genius! A succinct, sage guide to writing effectively—and the only one I know of that is grounded in evidence of what really works.”—Angela Duckworth, University of Pennsylvania, Founder and CEO of Character Lab, author of Grit

“It’s Strunk & White for the internet age.”—Publishers Weekly

“This book won’t just make you a better writer—it will turn you into a more effective communicator. WRITING FOR BUSY READERS is a surprisingly captivating guide to conjuring words that captivate people. Move over, AI: this is the ultimate guide to sharpen every meaningful message you craft.”—Adam Grant, #1 New York Times bestselling author of Think Again and Hidden Potential, and host of the TED podcast Re:Thinking

Das sagen andere Hörer zu Writing for Busy Readers

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    2
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.