Traction
How Any Startup Can Achieve Explosive Customer Growth
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 28,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Gabriel Weinberg
Über diesen Titel
Brought to you by Penguin.
In Traction, serial entrepreneurs Gabriel Weinberg and Justin Mares give startups the tools for generating explosive customer growth.
Most startups don't fail because they can't build a product. Most startups fail because they can't get traction.
Building a successful company is hard. Smart entrepreneurs know that the key to success isn't the originality of your offering, the brilliance of your team or how much money you raise. It's how consistently you can grow and acquire new customers.
Traction will teach you the 19 channels you can use to build a customer base and offers a three-step framework to figure out which ones will work best for your business. No matter how you apply them, the lessons and examples in Traction will help you create and sustain the growth your business desperately needs.
©2015 Gabriel Weinberg (P)2022 Penguin AudioKritikerstimmen
"Anyone trying to break through to new customers can use this smart, ambitious book." (Eric Ries, author of The Lean Startup)
"Here is the inside scoop, the latest, most specific tactics from the red-hot centre of the internet marketing universe. From someone who has done it. Twice." (Seth Godin, author of Linchpin)
Das sagen andere Hörer zu Traction
Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
- Marisa Steinmetz
- 22.04.2023
Must-read for founders without marketing degree
Practical, no-nonsense guide with a fantastic checklist of marketing avenues plus clear how to steps on maximising traction in each. Would absolutely recommend to any founder without a marketing background as the first book to read about marketing. It ensures that you really consider and try and test all marketing channels before getting discouraged by lack of traction (which is the source of failure for most startups).
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.
Sie haben diese Rezension bewertet.
Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.