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To Sell Is Human

The Surprising Truth about Persuading, Convincing and Influencing Others

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To Sell Is Human

Von: Daniel H. Pink
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Über diesen Titel

A ground-breaking new business book from the New York Times number-one best seller. We're all in sales now. Each day millions of people earn their keep by convincing someone else to make a purchase. They sell planes to airlines, oil shares to sheiks, cars to drivers. They sell consulting agreements, magazine subscriptions, and time-shares, double glazing, broadband, fitted kitchens, car insurance, life insurance, pet insurance! Some work in fancy offices with glorious views, others in dreary cubicles, but most look exactly like you. In fact, each and every one of us spends time trying to persuade others to part with resources - money, time, attention - though most of the time we don't realise we're doing it.

Parents sell their kids on going to bed. Spouses sell their partners on mowing the lawn or putting the cat out. We sell our bosses on giving us more money and more time off. And in astonishing numbers we go online to sell ourselves on Facebook, Twitter, and in Match.com profiles.

In this new book from the best-selling author of Drive, Dan Pink explores the ways in which we can all improve our sales skills in every area of our lives and identifies the three personal qualities and four essential skills necessary to move people. Relying on science rather than platitudes and analysis instead of exhortation, Dan builds on his own sales experience and on the profiles of some of the world's best salespeople - and makes us look again at our own sales skills.

©2012 Daniel Pink (P)2013 Canongate Books Ltd
Beziehungen Erfolg im Beruf Kreativität Marketing & Vertrieb Seelische & Geistige Gesundheit
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Empfehlenswert! Viele gute Ansätze inklusive wissenschaftlichen Hintergründen und Studien zum Themengebiet Vertrieb / Motivation, das sich beinahe auf das ganze Leben bezieht.
Wohltuend deutlich distanziert von alter „Drücker“ Mentalität.
Ebenso gut dargeboten, sprich gelesen. 👌

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Another book from Daniel Pink

I really loved Drive from Daniel Pink so I wanted to read this one to. This one isn’t as good as drive thou. It presents a lot of stories from salespersons, but less interesting science. It has little to offer, that seems new or surprising and doesn’t get you thinking as drive did. Lastly he recycled a lot of his material from drive in this book, so many times it’s a bit redundant.

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spannend erzählt und für Sucher inspirierend...

habe es auf Englisch gehört. Sehr spannende Verknüpfung wissenschaftlicher Erkenntnisse mit unterhaltsamen Schreib- und Erzählstil. Nicht ganz so bedeutsam wie sein Buch Drive.. aber unbedingt hörenswert.

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..einfach großartig.

Als Buch würde ich "pageturner" sagen. Wertvolle Informationen interessant aufbereitet und mit einer sehr angenehmen Stimme vorgetragen. Für mich absolut Hörenswert.

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interesting book, great examples

the book is developing very well, the more you listen the deeper it gets. I really liked the examples and all references to other authors. one of the books which by the end of it you already know what to read next to widen your knowledge in this field

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Eins der besten zeitgemäßen

Verkaufsbücher, die ich in der letzten Zeit gelesen habe. Was sonst in zig TED Talks, Büchern, Kursen und Essays derzeit zusammenzufinden ist hat Daniel Pink hier gut hörbar und in späteren Kapiteln (nach einer ausführlichen Einordnung und Aufarbeitung der Veränderungen in der Verkaufslandschaft und auch den Verkaufs Schulungs-Ansätzen) klar und direkt umsetzbaren Weise zusammengetragen und erzählt.

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