The Business of Belief Titelbild

The Business of Belief

How the World's Best Marketers, Designers, Salespeople, Coaches, Fundraisers, Educators, Entrepreneurs and Other Leaders Get Us to Believe

Reinhören

0,00 € - Kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Business of Belief

Von: Tom Asacker
Gesprochen von: Tom Asacker
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 12,95 € kaufen

Für 12,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

In this thought-provoking and entertaining book, Tom Asacker, author of Sandbox Wisdom and A Clear Eye for Branding, pulls back the curtain on the workings of the mind and reveals the hidden logic to motivating behavior, both in ourselves and in others.

Whether you are launching a new brand or marketing campaign, selling products and services, coaching individuals or leading a team, this audiobook will shatter your assumptions about leadership and the art of influence, and give you the invaluable insights required to understand and move others.

The Business of Belief is Tom Asacker’s most compelling - and important - book yet. It will fundamentally change the way you think about your work and your life. Use it as your companion and as a guide in this fast-paced world overwhelmed by complexity and choice.The next big idea in business is belief.

©2013 Tom Asacker (P)2014 Gildan Media LLC
Management & Leadership Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Kritikerstimmen

"This instant classic provides the key to motivating yourself, your friends, your family, your coworkers and your customers. A must read." —Inc. MagazineIs this about marketing, life, spirituality, history, change or sales? Yes. A little book with a big idea." —Seth Godin, author of The Icarus Deception

Das sagen andere Hörer zu The Business of Belief

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.