Pre-Suasion
A Revolutionary Way to Influence and Persuade
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 28,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
John Bedford Lloyd
-
Von:
-
Robert Cialdini
Über diesen Titel
Brought to you by Penguin.
When it comes to persuasion, success can begin before you say a word.
In his global best seller Influence, Professor Robert Cialdini transformed the way we think about the craft of persuasion. Now he offers revelatory new insights into the art of winning people over: it isn’t just what we say or how we say it that counts but also what goes on in the moments before we speak.
This is the world of ‘pre-suasion’, where subtle turns of phrase, seemingly insignificant visual cues and apparently unimportant details of location can prime people to say yes even before they are asked. It’s a world where the cautious blurt out personal information if asked a particular initial question, where online purchases are influenced by unrelated background images, and where exam results are affected by the layout of the classroom. And as Cialdini reveals, it’s a world you can master. If you understand the tools of pre-suasion, you will better placed to win a debate, get support for an idea or cause, promote a campaign - even persuade yourself to do something you find difficult.
Drawing on the latest research, and packed with fascinating case studies, Pre-Suasion is both a rigorous work of cutting-edge scholarship and a compelling account of the strange workings of the human mind. It’s also a supremely practical guide to enhancing your powers of influence.
New York Times best seller
Wall Street Journal best seller
A Financial Times best book of 2016
Inc. Best sales and marketing book of 2016
©2020 Robert Cialdini (P)2020 Penguin AudioDas sagen andere Hörer zu Pre-Suasion
Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
- Amazon Kunde
- 18.09.2021
Outstanding Book
If you study the art of influence this is a must read. It improves on his first book "influence" and adds very valuable principles I have already used successfully as a copywriter
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.
Sie haben diese Rezension bewertet.
Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.