Owning Game-Changing Subcategories: Uncommon Growth in the Digital Age Titelbild

Owning Game-Changing Subcategories: Uncommon Growth in the Digital Age

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Owning Game-Changing Subcategories: Uncommon Growth in the Digital Age

Von: David Aaker
Gesprochen von: Ward Paxton
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 20,95 € kaufen

Für 20,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Owning Game-Changing Subcategories is about creating organizational growth in the digital age by creating and owning game-changing subcategories fueled by digital.

Owning Game-Changing Subcategories outlines the path to finding, managing, and leveraging new subcategories. In the digital age, the path has been made wider, shorter, and more frequently traveled. Throughout Owning Game-Changing Subcategories, David Aaker discusses certain aspects of the digital age that alter this path, such as E-commerce providing fast, inexpensive market access bypassing the cost of gaining distribution into storefront retailers or creating personal sales teams and social media and websites enabling communication on steroids in comparison with traditional use of advertising or events.

Growth is not only a success measure but also creates energy and opportunity for customers and employees. And such growth almost never occurs with “my brand is better than your brand” marketing. Owning Game-Changing Subcategories explores the only ways to grow a business (with rare exceptions) which is to: develop new must-haves that define a game-changing subcategory that provides a new or markedly superior buying or use experience or brand relationship to a core customer base; become the exemplar brand that represents the subcategory and drives its visibility, positioning, and success; and create barriers to competitors that could include must-have associations and a basis of relationships that go beyond functional benefits.

©2020 David Aaker (P)2020 David Aaker
Geld & Finanzen Geschäftsentwicklung & Unternehmertum Management & Leadership
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu Owning Game-Changing Subcategories: Uncommon Growth in the Digital Age

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.