How to Win the Premier League
The Inside Story of Football’s Data Revolution
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 30,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Daniel Hawksford
-
Von:
-
Ian Graham
Über diesen Titel
Brought to you by Penguin.
The insider account of the data revolution that has swept through the modern football world written by one of its key architects, Ian Graham.
Between 2012 and 2023, Ian Graham worked as Liverpool FC's Director of Research. His tenure coincided with the club’s greatest period of success since the 1980s, including winning the Premier League in 2020 – Liverpool’s first league title after an agonising 29 years.
Here for the first time, Graham reveals the fascinating data that informed some of the club’s most pivotal moments of the past decade, from the appointment of Jurgen Klopp as manager in 2015 to the signing of Mohamed Salah in 2017. Along the way, he shares groundbreaking insight into the modern game, including how a season largely played behind closed doors transformed our understanding of a home-side advantage, or why the GOAT (greatest of all time) might not be who you think. And, in a game that is increasingly dominated by an elite few oil-backed teams, Graham charts a path for the future where a data-savvy underdog will always find their competitive edge.