Founder Brand
Turn Your Story into Your Competitive Advantage
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 14,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Dave Gerhardt
-
Von:
-
Dave Gerhardt
Über diesen Titel
You’re part of an elite group of builders, creators, and innovators who have accomplished something few can claim: you’ve founded a company. Now the challenge of standing out in the crowd begins—and how you differentiate yourself counts.
Building a brand and growing a business can be expensive and time-consuming. But you have a key advantage and secret strategy, one that will set you apart no matter your industry, product, or company size. You have a story, and it’s one of your most valuable assets.
In Founder Brand, marketing expert Dave Gerhardt reveals how to build your brand by positioning yourself as the story, heart, and soul of your business. This is a tactical guidebook that first shows you how to tell your story, then how to put your story to use as a marketing strategy. You’ll learn how social media provides a bridge between you and your customers, the platforms that are appropriate for your business, and how to measure results to truly determine value. This book is the ultimate resource for founders, CEOs, and marketing teams trying to find their company’s niche, strategize for the future, and create brand awareness that establishes the credibility and trust your products deserve.
©2022 Dave Gerhardt (P)2022 Dave GerhardtDas sagen andere Hörer zu Founder Brand
Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
- Brian
- 17.06.2024
A modern marketing framework for executives
Really great old works like gangbusters for founders, executives, and just about anyone who wants to grow their reach and make an impact.
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.
Sie haben diese Rezension bewertet.
Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.