Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören
  • For the Culture

  • The Power Behind What We Buy, What We Do, and Who We Want to Be
  • Von: Marcus Collins
  • Gesprochen von: Cary Hite
  • Spieldauer: 9 Std. und 32 Min.

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

For the Culture

Von: Marcus Collins
Gesprochen von: Cary Hite
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 32,95 € kaufen

Für 32,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

In this illuminating book, the architect of some of the most famous ad campaigns of the last decade reveals how our perspective can be influenced by culture.

In For the Culture, Marcus Collins argues that true cultural engagement is the most powerful vehicle for influencing behavior. If you want to get people to move, you must first understand the underlying cultural forces that make them tick.

Collins uses stories from his own work as an award-winning marketer—from spearheading digital strategy for Beyoncé, to working on Apple and Nike collaborations, to the successful launch of the Brooklyn Nets NBA team—to break down the ways in which culture influences behavior and how listeners can do the same. With a deep perspective built on a century’s worth of data, For the Culture gives listeners the tools they need to inspire collective change by leveraging the cheat codes used by some of the biggest brands in the world.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2023 Marcus Collins (P)2023 PublicAffairs
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

The Culture Code Titelbild
Slow Productivity Titelbild
The Art of Gathering Titelbild
Co-Intelligence Titelbild
Think Bigger Titelbild
The Illusion of Choice Titelbild
No Bullsh*t Strategy Titelbild
The Anxious Achiever Titelbild
Better Brand Health Titelbild
Day Trading Attention Titelbild
Supercommunicators Titelbild
The Right Kind of Wrong Titelbild
Unreasonable Hospitality Titelbild
How to Be a Founder Titelbild
The Perfect Story Titelbild
The Ritual Effect Titelbild

Kritikerstimmen

“Perceptive…[Collins] has a knack for delivering his smart ideas in accessible prose. This is a superior program on how the business world can use the interplay between culture, consumption, and identity to their advantage.”—Publishers Weekly

“[Collins] offers plenty of food for thought about how the social landscape is evolving… With personal stories and a dry wit, he bridges the gap between cultural theory and marketing practice.”—Kirkus

“A must-have for any leader, marketer, or simply any person who wants to understand how culture impacts the world around us and how they can [create] impactful contributions to the tapestry of what shapes human connection.”—God-Is Rivera, VP, Inclusive Marketing, Disney Media & Entertainment

Das sagen andere Hörer zu For the Culture

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.