Can Your Customer Service Do This?
Create an Anticipatory Customer Experience That Builds Loyalty Forever
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
0,99 €/Monat für die ersten 3 Monate
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für 14,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Lyle Blaker
-
Von:
-
Micah Solomon
Über diesen Titel
Customer service done right is one of today's most powerful competitive advantages. In Can Your Customer Service Do This?, customer service turnaround wizard and renowned customer service training expert Micah Solomon shares everything he knows, and everything you need to know, about how to create a truly Five-Star customer service experience and use it to build sustainable bottom-line success.
In this book, you'll find the proven hands-on methods for:
- Applying the secret "Gold Touch" customer service method that Five-Star companies in hospitality and other high-touch industries have secretly (well, secretly until now!) used to increase customer engagement
- Moving every customer systematically up the loyalty ladder—from disengaged to loyalty to becoming a vocal advocate, online and off
- Transforming your most angry, upset, "I'll never use you again!" customers into true company loyalists via the scientifically proven principles of customer service recovery
- Harnessing the latest technology, including AI, to deliver top-shelf customer service in collaboration with your customer-facing employees and on a self-service basis
- and more
©2023 Four Aces, Inc. (P)2023 McGraw Hill-Ascent Audio