Your Music and People
Creative and Considerate Fame
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 7,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Derek Sivers
-
Naina Kader
-
Von:
-
Derek Sivers
Über diesen Titel
Every creator has the same problems with marketing.
How do you call attention to your work?
How do you get your creations into people’s minds and hearts?
How do you get fans to tell their friends?
How do you charge money for your labor of love?
How do you get the media to help?
Derek Sivers was a professional musician before he started a music distribution company that helped 150,000 musicians sell their music to over four million people. So after years of living the problems, he was able to learn the solutions.
Your Music and People shares a successful philosophy of getting your work to the world by being creative, considerate, resourceful, and connected.
It’s not just for musicians.
Though it uses music as the example, it is meant for any creator trying to reach people. Early listeners called it one of the best books ever written on business marketing.
Example points include:
- Business is just as creative as music.
- Marketing is an extension of your art.
- Marketing means being considerate. Focus on others.
- Being weird is considerate.
- People skills are counterintuitive. To be helped, be helpful.
- Persistence is polite.
- Call the destination and ask for directions.
- Get specific about what you want.
- Be extreme and sharply defined. Proudly exclude most people.
- Money is just a neutral representation of value. Be valuable to others—not just yourself. People like to pay.
- Nobody knows the future, so focus on what doesn’t change.
Das sagen andere Hörer zu Your Music and People
Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
- Olaf
- 30.04.2024
Sehr informativ und kurzweilig. Motivieren für Musiker, um sich zu verwirklichen.
Ich mache selber Musik und beschäftige mich natürlich damit diese auch an den Mann oder die Frau zu bringen. Der Autor hat wirklich inspirierende Worte dafür, dass man sich b bemühen sollte und Kreativität auch im Bereich der Vermarktung Spaß machen kann und vor allem erfolgreicher! Absolute Empfehlung!
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.
Sie haben diese Rezension bewertet.
Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.