Winners Dream Titelbild

Winners Dream

A Journey from Corner Store to Corner Office

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Winners Dream

Von: Bill McDermott, Joanne Gordon - Contributor
Gesprochen von: Bill McDermott
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 20,95 € kaufen

Für 20,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

A leadership and career manifesto told through the narrative of one of today’s most inspiring, admired, and successful global leaders.

In Winners Dream, Bill McDermott - the co-CEO of the world’s largest business software company, SAP - chronicles how relentless optimism, hard work, and disciplined execution embolden people and equip organizations to achieve audacious goals.

Growing up in working-class Long Island, a 16-year-old Bill traded three hourly wage jobs to buy a small deli, which he ran by instinctively applying ideas that would be the seeds for his future success. After paying for and graduating college, Bill talked his way into a job selling copiers door-to-door for Xerox, where he went on to rank number one in every sales position he held and eventually became the company’s youngest-ever corporate officer. Eventually, Bill left Xerox and in 2002 became the unlikely president of SAP’s flailing American business unit. There, he injected enthusiasm and accountability into the demoralized culture by scaling his deli, sales, and management strategies. In 2010, Bill was named co-CEO, and in May 2014 he will become SAP’s sole, and first non-European, CEO.

Colorful and fast-paced, Bill’s anecdotes contain effective takeaways: gutsy career moves; empathetic sales strategies; incentives that yield exceptional team performance; and proof of the competitive advantages of optimism and hard work. At the heart of Bill’s story is a blueprint for success and the knowledge that the real dream is the journey, not a preconceived destination.

©2014 Winning Dream, LLC. All rights reserved. (P)2014 Simon & Schuster, Inc. All rights reserved
Erfolg im Beruf Management & Leadership Wirtschaft
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu Winners Dream

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    40
  • 4 Sterne
    7
  • 3 Sterne
    2
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    39
  • 4 Sterne
    4
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    35
  • 4 Sterne
    7
  • 3 Sterne
    2
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Inspirational

What a fascinating story! I just loved the book and with what enthusiasm. It was wonderful listening to this book!

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    3 out of 5 stars
  • Sprecher
    2 out of 5 stars
  • Geschichte
    3 out of 5 stars

Interesting way to the topic...

... which was not based on luck or a skill advantage. Sounds possible for everyone who commits to working hard and smart.

However, it gets boring once he joins SAP. It gets to self-praising as well.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.