Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören
  • Why Motivating People Doesn't Work...and What Does

  • The New Science of Leading, Energizing, and Engaging
  • Von: Susan Fowler
  • Gesprochen von: Karen Saltus
  • Spieldauer: 4 Std. und 52 Min.
  • 2,5 out of 5 stars (2 Bewertungen)

Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Why Motivating People Doesn't Work...and What Does

Von: Susan Fowler
Gesprochen von: Karen Saltus
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 21,95 € kaufen

Für 21,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

Top leadership researcher, consultant, and coach Susan Fowler says stop trying to motivate people! It’s frustrating for everyone involved and it just doesn’t work. You can’t motivate people - they are already motivated but generally in superficial and short-term ways. In this audiobook, Fowler builds upon the latest scientific research on the nature of human motivation to lay out a tested model and course of action that will help leaders guide their people toward the kind of motivation that not only increases productivity and engagement but that gives them a profound sense of purpose and fulfillment. Fowler argues that leaders still depend on traditional carrot-and-stick techniques because they haven’t understood their alternatives and don’t know what skills are necessary to apply the new science of motivation. Her Optimal Motivation process shows leaders how to move people away from dependence on external rewards and help them discover how their jobs can meet the deeper psychological needs - for autonomy, relatedness, and competence - that science tells us result in meaningful and sustainable motivation. Optimal Motivation has been proven in organizations all over the world - Fowler’s clients include Microsoft, CVS, NASA, the Catholic Leadership Institute, H&R Block, Mattel, and dozens more. Throughout the book, she illustrates how each step of the process works using real-life examples. Susan Fowler s book is the groundbreaking answer for leaders who want to get motivation right!

©2014 Susan Fowler (P)2014 Gildan Media LLC
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Kritikerstimmen

“Fowler shows how to guide employees toward seeing their jobs in a new way, as potential sources of personal fulfillment. Achieving company goals will become something they own, because now it really matters to them." (Marshall Goldsmith author of the New York Times and global best-seller What Got You Here Won’t Get You There)

Das sagen andere Hörer zu Why Motivating People Doesn't Work...and What Does

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 2.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 2.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    1
Geschichte
  • 2.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    2 out of 5 stars
  • Sprecher
    1 out of 5 stars
  • Geschichte
    2 out of 5 stars

Repetitive

The same points are repeated over and over throughout the 4h of the book. The author/narrator started the book by reading a quote from one of her clients with a horrible Chinese accent. How uncalled for and what a great way to lose my attention...

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

1 Person fand das hilfreich

  • Gesamt
    3 out of 5 stars
  • Sprecher
    4 out of 5 stars
  • Geschichte
    3 out of 5 stars

not bad, but too many unnecessery text

Too many repetition of the same content,
the explanations are sometimes too general, so it's not so trivial to apply for the own life.
Instead of telling the same 20x, more examples would help more. Especially how to handle difficult cases, when people don't see deeper purpuse than buying things from the money, so they get happy...

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.