Time Management Made Simple
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
0,99 €/Monat für die ersten 3 Monate
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für 37,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Brian Tracy
-
Von:
-
Brian Tracy
Über diesen Titel
Brian Tracy is the top time management trainer in the world today—in 38 languages and 56 countries. In Time Management Made Simple he teaches you the best ideas learned worldwide in 30 years of research and teaching.
In this fast-moving 12 lecture program, you will learn how to manage every aspect of your time and life - more efficiently than ever before!
- 1 21 Great Ways to Double Your Productivity
- 2 The Miracle of Self-Discipline
- 3 Goals!
- 4 The Psychology of Time Management
- 5 Getting Yourself Organized
- 6 Establishing Proper Priorities
- 7 Developing the Work Habits to Get Things Done
- 8 Time Saving Techniques
- 9 Overcoming Procrastination
- 10 Keeping Up and Getting Ahead
- 11 Saving Time in Dealing with Others
- 12 Simplify Your Life
Bonus content: This audiobook includes a PDF workbook with notes.
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.
©2011 Brian Tracy (P)2011 Gildan Media CorpDas sagen andere Hörer zu Time Management Made Simple
Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
- reineanne
- 21.06.2015
Good tips but too much repetition!
The book is a collection of books articles etc. on time management and while many of the tips are good and can really help one to get organised, there is too much repetition. We hear at least three times how to set goals and priorities.
Moreover, following all the advice seems to me like guarantee for burn out. The author also underestimates the importance of office gossip and social connections for success. While it is true that one should not spend too much time on the job gossiping, it is not necessarily the colleague who always says "I must get back to work" who is promoted and who develops the best people skills.
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.
Sie haben diese Rezension bewertet.
Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.