Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören
  • The Social Entrepreneur's Playbook, Expanded Edition

  • Pressure Test, Plan, Launch and Scale Your Social Enterprise Expanded Edition
  • Von: Ian C. MacMillan, James D. Thompson
  • Gesprochen von: Don Hagen
  • Spieldauer: 5 Std. und 30 Min.
  • 4,0 out of 5 stars (1 Bewertung)

Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Social Entrepreneur's Playbook, Expanded Edition

Von: Ian C. MacMillan, James D. Thompson
Gesprochen von: Don Hagen
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 17,95 € kaufen

Für 17,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

Available for the First Time: The Complete Social Entrepreneur’s Playbook by Wharton professor Ian C. MacMillan and Dr. James Thompson, director of the Wharton Social Entrepreneurship Program, provide a tough-love approach that significantly increases the likelihood of a successful social enterprise launch in the face of the high-uncertainty conditions typically encountered by social entrepreneurs.

MacMillan and Thompson used their own systematic framework to publish The Social Entrepreneur’s Playbook. To test the market, they offered the first phase in their start-up method (step 1) as a free ebook. Readers were invited to join The Social Entrepreneur’s Advisory Group, and nearly 300 aspiring and active social entrepreneurs shared feedback that helped shape the complete edition of the book, which covers all three steps in the start-up to scale-up process.

Based on this crowd-sourced feedback from readers of the free ebook and drawing on the authors’ more than 26 years’ combined experience developing and studying social enterprises in the field across Africa and in the United States, this new edition provides guidance for each phase.

Filled with accessible frameworks and tools, as well as inspiring stories of social entrepreneurs, The Social Entrepreneur’s Playbook is a must for any aspiring or active social entrepreneur, as well as philanthropists, foundations, and nonprofits interested in doing more good with fewer resources.Gildan Media is proud to bring you another Wharton Digital Press Audiobook. These notable audiobooks contain the essential tools that can be applied to every facet of your career.

©2013 Ian C. MacMillan and James D. Thompson (P)2013 Gildan Media LLC
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Kritikerstimmen

“Social entrepreneurship represents an innovative and effective mechanism for addressing many problems around the world. The Social Entrepreneur’s Playbook is an important contribution to help aspiring entrepreneurs take the first step.” (David Bornstein, author of How to Change the World: Social) Entrepreneurs and the Power of New Ideas and coauthor of Social Entrepreneurship: What Everyone Needs to Know

Das sagen andere Hörer zu The Social Entrepreneur's Playbook, Expanded Edition

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 3 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 3 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.