The Science of Success
How Market-Based Management Built the World's Largest Private Company
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 23,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Erik Synnestvedt
-
Von:
-
Charles G. Koch
Über diesen Titel
This groundbreaking audiobook includes the same material used by leaders and employees of Koch companies to apply Marker-Based Management (MBM) to get results. Koch outlines this unique management methodology, developed and implemented by Koch Industries, which has experienced 2,000-fold growth since 1967. Today, Koch Industries has 80,000 employees in 60 countries; it had $90 billion in revenues in 2006.
MBM is a scientific approach to management that integrates theory and practice while providing a framework for dealing with the ongoing challenges of growth and change. There really is a science behind success, and it can be applied to any organization. MBM is rooted in the Science of Human Action, and is defined by five dimensions: