The Right How Titelbild

The Right How

How Leaders Maximise Product Value and Business Success Through Design Strategy

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Right How

Von: Stefan Hermann
Gesprochen von: Stefan Hermann
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 9,95 € kaufen

Für 9,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Why are some products and services so much better received than others?

And how do some organisations manage to create these superior solutions time and time again?

Because they ask not only what to make, but how to make it.

Written for leaders, managers and creators, The Right How delves into the fundamental question of how to strategically design products, services and touchpoints that make a company stand out and achieve the highest levels of success.

Keeping things short and simple, Stefan Hermann presents a unified and actionable theory of strategic design – including a set of four fundamental value creation principles and a simple ten-step framework to help companies develop solutions that are more valuable to customers and the business.

PLEASE NOTE: when you purchase this title, the accompanying reference material will be available in your Library section along with the audio.

©2024 Baselift Reads (P)2024 Stefan Hermann
Geschäftsentwicklung & Unternehmertum Management & Leadership Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Kritikerstimmen

Demystifies design in a way that helps businesses at their core.
-- Vincent Weckert, Design Manager, Siemens

Solid.
-- Marty Neumeier, Author of 'The Brand Gab' and 'Zag'

A book that will inspire anyone involved in the creation of a successful product while making customer experiences (and the world we live in) a little bit better.
-- Fabian Geyrhalter, Author of 'Bigger Than This'

Das sagen andere Hörer zu The Right How

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

I think the overall general information is the value of this book

The examples help to relate and the aditional informations on the book with more help with the sources on the web page that often is mentioned in the book

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.