Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören
  • The Product Momentum Gap

  • Bringing Together Product Strategy and Customer Value
  • Von: Dave Martin, Andrea Saez
  • Gesprochen von: Olivier Hein
  • Spieldauer: 2 Std. und 29 Min.

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Product Momentum Gap

Von: Dave Martin, Andrea Saez
Gesprochen von: Olivier Hein
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 7,95 € kaufen

Für 7,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

Elevate Your Business Strategy with The Product Momentum Gap.

Are your product, marketing, and sales teams struggling to sing the same tune? The Product Momentum Gap is the handbook for leaders who aspire to create a symphony of success. In its audio, you’ll uncover the transformative power of the Product VCP (Value Creation Plan), a comprehensive blueprint for aligning your teams in creating genuine value for the customer.

Expect to:

  • Reorient your teams around a value-driven ethos
  • Seamlessly communicate across departments for greater efficiency
  • Achieve measurable growth by delivering what your customers truly desire
  • Ready to take your business to the next level?

Get your hands on The Product Momentum Gap, and set a course for extraordinary success.

©2023 David Martin & Andrea Saez (P)2023 David Martin & Andrea Saez
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Sales Pitch Titelbild
Transformed Titelbild
Obviously Awesome Titelbild
Farther, Faster, and Far Less Drama Titelbild
The Lean Product Playbook Titelbild
Continuous Discovery Habits Titelbild
Storyworthy Titelbild
Thinking in Systems Titelbild

Kritikerstimmen

"If you're stuck in a Momentum Gap, Andrea and Dave have an approach that will get you back to the basics for what matters. The Product Value Creation Plan is a guiding light for your way out of the gap. It will focus your team on your product vision and step you through a process to prioritize relevant goals leading to your desired outcomes. This book is packed with actionable steps and proven examples to get momentum headed in the right direction." (C. Todd Lombardo, co-author, Product Roadmaps Relaunched)

The Product Momentum Gap is something that every organisation needs to watch out for! It's going to bust your momentum, slow your sales, and drain your focus. To beat the gap, Andrea and Dave offer a pragmatic set of tools that directly connect product development to customer value. For businesses seeking to enhance their product development processes and maintain a competitive edge, this is a must-read." (Kate Leto, Executive Coach for Product Leaders)

Das sagen andere Hörer zu The Product Momentum Gap

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.