The Power of Virtual Distance Titelbild

The Power of Virtual Distance

A Guide to Productivity and Happiness in the Age of Remote Work

Reinhören

0,00 € - Kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Power of Virtual Distance

Von: Karen Sobel Lojeski, Richard R. Reilly
Gesprochen von: Chloe Cannon
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 17,95 € kaufen

Für 17,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Virtual Distance - the measurable disconnect that arises when we rely on digitally mediated communication - applies to all of us. In the second edition of The Power of Virtual Distance, Karen Sobel Lojeski and Richard R. Reilly showcase 15 years of data to describe their powerful framework for predicting everything from trust, employee engagement, and job satisfaction to bottom-line results.

Technology is at the very core of everything we do, and it enables us to be more connected than ever before. But even though technology can collapse the physical distance between us, it can also spark an explosion of psychological and emotional distance. Every business leader needs to understand how these phenomena affect employees' health and well-being - and, ultimately, business performance.

The Power of Virtual Distance, Second Edition represents a major new update to the authors' original text on the concept of Virtual Distance. What was, at that time, a groundbreaking new theory, proved to be a prescient expression of what has become the mainstream understanding: the more connected we become, the more isolated we begin to feel. In this second edition, the authors present new data, case studies, and the exponentially growing body of evidence underscoring the business case and human necessity for accounting for Virtual Distance.

©2020 Karen Sobel Lojeski and Richard R. Reilly. (P)2020 Gildan Media
Management & Leadership
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu The Power of Virtual Distance

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.