The Power of Promise Titelbild

The Power of Promise

How to Win and Keep Customers by Telling the Truth About Your Brand

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Power of Promise

Von: Ken Mosesian
Gesprochen von: Ken Mosesian
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Trust lies at the heart of every good customer experience. But how do you create trust and deliver on the promise of your brand?

Whether you are a business owner or an employee deeply invested in delivering on your organization’s brand promise, the most powerful way to fulfill that promise begins with becoming aligned with who you really are. The Power of Promise teaches you how to understand, declare, map, train, and deliver exactly what you’ve promised your customers, which enhance your bottom line, meet and exceed the expectations of your customers, and improve the work experience for you and your staff.

In this informative, practical, inspirational book, Ken Mosesian tells you not only how to identify the promise of your brand but also how to deliver it to your customers. Mosesian combines more than 20 years of experience in the field of business consulting with real-life examples to provide actionable steps that will improve leadership, communication and conflict resolution skills, and help you to effectively evaluate and improve your customers’ experiences, converting them into advocates.

Humans are experiential beings and collectors of experiences. You’re not just selling a computer, an accounting service, or a sandwich. You’re selling the totality of the experience, the emotion that goes with it, and the promise underlying it all.

The Power of Promise is the perfect book for anyone who wants to ensure their brand evokes the kind of emotion in their customers that delights them and inspires them to return again and again.

©2018 Ken Mosesian (P)2018 Ken Mosesian
Marketing & Vertrieb Ökonomie
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu The Power of Promise

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.