Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat
Mit Angebot hören
-
The Orange Code
- How ING Direct Succeeded by Being a Rebel With a Cause
- Gesprochen von: Bill Weideman, Jim Bond
- Spieldauer: 10 Std. und 33 Min.
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 30,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
Inhaltsangabe
The Orange Code is a story about conventional wisdom, and how to win by ignoring it completely. In ING Direct, Kuhlmann has built a bank that is an advocate for, and a servant of, the average person. Rather than getting people to spend more (which is what most banks do), his approach is to get people to save more - to return to the values of thrift, self-reliance, and building a nest egg. Strategy as advocacy means knowing what you stand for, creating a compelling story around your products and services, making very clear choices about what businesses you do and do not want to enter, and serving only those customers who can benefit most from your business model. It also means hiring people willing to do things differently from the industry norm, and then inspiring those employees with the same set of values that you use to connect with your customers.
In his entertaining, informative and inspiring style, Arkadi Kuhlmann explores his unique approach to business strategy, leadership, and management.