The New Social Learning Titelbild

The New Social Learning

A Guide to Transforming Organizations Through Social Media

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The New Social Learning

Von: Tony Bingham, Marcia Conner
Gesprochen von: James Babson
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 22,95 € kaufen

Für 22,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Most business books on social media have focused exclusively on using it as a marketing tool. Many employers see it as simply a workplace distraction. But social media has the potential to revolutionize workplace learning. People have always learned best from one another. Social media enables this to happen unrestricted by physical location and in all kinds of extraordinarily creative ways.

The New Social Learning is the most authoritative guide available to leveraging these powerful new technologies. Tony Bingham and Marcia Conner explain why social media is the ideal solution to some of the most pressing educational challenges organizations face today, such as a widely dispersed workforce and striking differences in learning styles, particularly across genera-tions. They definitively answer common objections to using social media as a training tool and show how to win over even the most resistant employees. Then, using examples from a wide range of organizations, including Deloitte & Touche, IBM, TELUS, and even the CIA. Bingham and Conner help listeners sort through the dizzying array of technological options available and decide when and how to use each one to achieve key strategic goals.

Social media technologies - everything from 140-character microsharing messages to media-rich online communities - to complete virtual environments and more - enable people to connect, collaborate, and innovate on levels never before dreamed of. They make learning dramatically more dynamic, stimulating, enjoyable, and effective. This greatly anticipated book helps organizations create a contemporary learning strategy that is as timely as it is transformative.

©2010 Tony Bingham and Marcia Conner (P)2010 Audible, Inc
Inhaltserstellung & Soziale Medien Management & Leadership
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu The New Social Learning

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 2 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 0 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 0 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.