The Membership Economy Titelbild

The Membership Economy

Find Your Super Users, Master the Forever Transaction, and Build Recurring Revenue

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Membership Economy

Von: Robbie Kellman Baxter
Gesprochen von: Tom Pile
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 20,95 € kaufen

Für 20,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Find Your Super Users, Master the Forever Transaction, and Build Recurring Revenue

If you've ever used ZipCar, Amazon Prime, Spotify, NetFlix, Groupon, Weight Watchers, SurveyMonkey, United Mileage Plus, Pinterest, or Twitter, you are part of The Membership Economy, an increasingly popular model that author Robbie Kellman Baxter sees as the inevitable result of technological advancements, social trends, and a generation in transition.

The Membership Economy argues that we are now moving away from ownership, but we still want the benefits that come with access.

"As individuals grow frustrated with the burdens of owning, caring for, and storing too much stuff, they are looking for ways to minimize that stress. They are also experiencing a need for meaningful connection and community."

The membership-based business is a problem solver for both businesses and individuals. It spares people from the duties of ownership and provides a feeling of commonality and affiliation. For businesses it offers the opportunity to create a "forever customer" who remains loyal and participatory, even as the company shifts and changes. Membership allows for building direct relationships and continuously generates a data stream that can be tapped for a variety of purposes.

Ultimately it provides the cachet of belonging.

©2015 Robbie Kellman Baxter (P)2016 Audible, Inc.
Management & Leadership Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu The Membership Economy

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    5
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    3
  • 4 Sterne
    2
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    5
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.