The Marketing Fallacy Titelbild

The Marketing Fallacy

How Any Small Business Can Look like a Large Corporation, Without the Large Costs

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Marketing Fallacy

Von: Joshua Littlejohn, Stanley Gatero
Gesprochen von: D. Bruce Day
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 7,95 € kaufen

Für 7,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

What if everyone thought your small business was a large corporation? How would this impact your opportunities, your sales, and your audience? Undoubtedly, it would catapult each of them. But how exactly does a small business accomplish that? Digital marketer and entrepreneur Joshua Littlejohn has the answer and will tell you how.

The Marketing Fallacy: How Any Small Business Can Look like a Large Corporation, Without the Large Costs provides entrepreneurs and small business owners with a proven road to establish their company's image - without breaking the bank. From branding to client relations, Joshua borrows from his own story of starting his small business using a $500 savings withdrawal and structuring it to seem larger than it was. Through that, Joshua worked with top clients, including Fortune 500 companies, established an impressive professional network and earned a solid stream of income - all while still in college.

Joshua knows that in a world dominated by companies like Google, Amazon, and Facebook, small businesses are gonna have to evolve if they are ever to compete or stay in business. The Marketing Fallacy will provide the knowledge needed to do just that, and supports each assertion using numerous marketing case studies, practical resources, and tools.

©2020 Joshua Littlejohn (P)2020 Norgress
Geschäftsentwicklung & Unternehmertum Management & Leadership Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu The Marketing Fallacy

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.