The Human Brand Titelbild

The Human Brand

How We Relate to People, Products, and Companies

Reinhören

0,00 € - Kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Human Brand

Von: Chris Malone, Susan T. Fiske
Gesprochen von: Sean Runnette
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 21,95 € kaufen

Für 21,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Customers everywhere describe their interactions with companies in a deeply personal way: We hate our banks, love our smartphones, and think the cable company is out to get us. What is actually going through our brains when we make these judgments?

Customer loyalty expert Chris Malone and top social psychologist Susan Fiske have discovered that our perceptions arise from spontaneous judgments on warmth and competence, the same two factors that also determine our impressions of people.

We see companies and brands - such as Hershey's, Domino's, Lululemon, Zappos, Amazon, Chobani, and Sprint - in the same manner that we inherently perceive, judge, and behave toward one another. As a result, to achieve sustained success in the future, companies must forge genuine relationships with their customers - ones that reflect warmth, competence, and worthy intentions. And as customers, we have a right to expect relational accountability from the companies and brands we support.

Drawing from original research and evaluating over 45 companies in the course of ten separate studies, The Human Brand is essential listening for understanding how and why we make the choices we do, as well as what it takes for companies and brands to earn and keep our loyalty in the digital age.

©2013 Original material by Chris Malone and Susan T. Fiske. Recorded by arrangement with Levine Greenberg Literary Agency, Inc. (P)2013 HighBridge Company
Marketing & Vertrieb Seelische & Geistige Gesundheit
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu The Human Brand

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 3.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.