Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören
  • The Future of Purpose-Driven Branding

  • Signature Programs that Impact & Inspire Both Business and Society
  • Von: David Aaker
  • Gesprochen von: Stephen P. Reiter
  • Spieldauer: 8 Std. und 13 Min.

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Future of Purpose-Driven Branding

Von: David Aaker
Gesprochen von: Stephen P. Reiter
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 20,95 € kaufen

Für 20,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

Today's firms need a social effort that is serous and impactful to be relevant. It's not enough to make a commitment to reduce energy or have an ad hoc unbranded budget for grants and volunteering the world needs their resources and agility to address existential threats in society, and their customers (and employees) demand it.

As an influential voice in branding and market connection, David Aaker examines how businesses can adapt their approaches for social betterment in, The Future of Purpose-Driven Branding: Signature Programs that Impact & Inspire Both Business and Society. According to Aaker, the future of branding demands that businesses:

  • Create a purpose and culture that nurtures social and environmental efforts
  • Create signature programs to carry that message
  • Build strong signature brands in part with five branding Must Dos
  • Use the signature brands to advance a business to get their endorsement and access to their resources

The Future of Purpose-Driven Branding demonstrates how firms can create signature programs, build their brands, and use them to advance a business brand, in order to maintain relevance and connect with future consumers.

©2023 David Aaker (P)2024 Morgan James Publishing
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu The Future of Purpose-Driven Branding

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.