Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat
Mit Angebot hören
-
The Future of Purpose-Driven Branding
- Signature Programs that Impact & Inspire Both Business and Society
- Gesprochen von: Stephen P. Reiter
- Spieldauer: 8 Std. und 13 Min.
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 20,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
Inhaltsangabe
Today's firms need a social effort that is serous and impactful to be relevant. It's not enough to make a commitment to reduce energy or have an ad hoc unbranded budget for grants and volunteering the world needs their resources and agility to address existential threats in society, and their customers (and employees) demand it.
As an influential voice in branding and market connection, David Aaker examines how businesses can adapt their approaches for social betterment in, The Future of Purpose-Driven Branding: Signature Programs that Impact & Inspire Both Business and Society. According to Aaker, the future of branding demands that businesses:
- Create a purpose and culture that nurtures social and environmental efforts
- Create signature programs to carry that message
- Build strong signature brands in part with five branding Must Dos
- Use the signature brands to advance a business to get their endorsement and access to their resources
The Future of Purpose-Driven Branding demonstrates how firms can create signature programs, build their brands, and use them to advance a business brand, in order to maintain relevance and connect with future consumers.