The Fundamentals of Public Relations
What It Is and How to Do It Well
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
0,99 €/Monat für die ersten 3 Monate
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für 27,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Bob Dunsworth
-
Von:
-
Joseph Harasta
Über diesen Titel
The Fundamentals of Public Relations: What It Is and How to Do It Well gives listeners a complete understanding of the essentials of the discipline and teaches them how to apply and practice them successfully. While many standard textbooks concentrate on explaining what public relations is, The Fundamentals of Public Relations also emphasizes how to conduct public relations and initiate successful public relations tactics.
After a brief introduction to the field the book moves to public relations research and the legal implications of public relations practice. Separate and distinct chapters are devoted to employee, media, community, consumer, and government relations.
Essential forms of communication are discussed in chapters on public relations writing and social media. The book concludes with an examination of the future of public relations and the role of tomorrow's practitioners.
The Fundamentals of Public Relations effectively combines an introduction to key concepts with a practical approach to successful implementation.
©2016 Cognella, Inc. (P)2016 Redwood Audiobooks