The End of Business as Usual Titelbild

The End of Business as Usual

Rewire the Way You Work to Succeed in the Consumer Revolution

Reinhören

0,00 € - Kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The End of Business as Usual

Von: Brian Solis
Gesprochen von: Sean Pratt, Brian Solis
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 28,95 € kaufen

Für 28,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

It’s a new era of business and consumerism - and you play a role in defining it.

Today’s biggest trends - the mobile web, social media, real time - have produced a new consumer landscape. The End of Business As Usual explores this complex information revolution, how it has changed the future of business, media, and culture, and what you can do about it.

Its critical insights include:

  • Shared experiences are redefining brands in digital consumer landscapes, and astute brands can now also create and steer these experiences
  • Consumer influence is growing, and businesses can use this to their advantage
  • Connect with a rising audience (and with audiences of audiences) through new touchpoints between consumers, brands, and new influencers
  • Create a culture of change to earn trust, influence, and significance among connected customers
  • Rather than disregard these new consumer behaviors, learn from them in order to drive engagement with your stakeholders
Raise the significance of your business and your brand by implementing new ways to connect, learn, and adapt

While other businesses will fall to digital Darwinism, your business will evolve and thrive. This is the end of business as usual and the beginning of a new era of relevance.

©2011 Brian Solis (P)2012 Gildan Media LLC
Geld & Finanzen Geschäftsentwicklung & Unternehmertum Inhaltserstellung & Soziale Medien Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Kritikerstimmen

“To be successful in business, you need to see what others don’t. Start with this audiobook. Someone’s going to do it, why not you?” (Mark Cuban, owner of the Dallas Mavericks and Chairman of HDNet)

Das sagen andere Hörer zu The End of Business as Usual

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.