The Customer Excellence Enterprise Titelbild

The Customer Excellence Enterprise

A Playbook for Creating Customers for Life

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Customer Excellence Enterprise

Von: Wayne Simmons, Tom DeWitt
Gesprochen von: Terrence Kidd
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 17,95 € kaufen

Für 17,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Businesses need to do more than sell to customers—they need to help them live their best lives. This superior experience is what customers expect and deserve from companies, and it's possible to deliver just that with the framework provided in The Customer Excellence Enterprise: A Playbook for Creating Customers for Life. An enlightening and pragmatic guide, The Customer Excellence Enterprise is for everyone who needs to elevate the customer experience to a fundamental revenue accelerator and value driver.

Outlining the leadership, organizational, operational, and commercial facets essential for sustained success, The Customer Excellence Enterprise is a comprehensive playbook for any company seeking to differentiate deeply from competitors and win preferred positions in the hearts and minds of today's discerning customers.

In this guide, the authors draw on real-world practice and examples from customer experience "outliers"—companies renowned for consistently improving their customers' lives. Listeners will also find practical strategies for building a case for urgency and mobilizing all levels of the enterprise to deliver tangible results; winning methods to build deep emotional connections that lead to lifelong customer relationships; and insights into the habits and ways of working from customer experience industry outliers.

©2025 Simmons & DeWitt (P)2024 Ascent Audio
Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu The Customer Excellence Enterprise

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.