The Contagious Commandments
Ten Steps to Brand Bravery
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 22,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Paul Kemp-Robertson
-
Chris Barth
Über diesen Titel
Penguin presents the audio edition of The Contagious Commandments, written and read by Paul Kemp-Robertson and Chris Barth.
Contagion may alarm doctors, but marketers thrive on it. Some concepts are so compelling you have to share them. But what makes an idea so infectious you can't keep it to yourself? And how can brands produce these kinds of ideas intentionally rather than by chance?
Contagious, the globally renowned intelligence resource for the marketing industry, is dedicated to identifying and interrogating the world's most exceptional creative trends. And in The Contagious Commandments, Paul Kemp-Robertson and Chris Barth condense this valuable research into 10 strategic takeaways for your own marketing revolution.
Taking inspiration from disruptive campaigns from the likes of Patagonia, Nike, Safaricom, BrewDog, LEGO, Kenco and dozens more, The Contagious Commandments explores how companies fuse creativity, technology and behavioural psychology to achieve truly original marketing ideas that have a positive impact on society and profits - and how your brand can, too.
©2018 Paul Kemp-Robertson, Chris Barth (P)2018 Penguin Audio