The Cluetrain Manifesto: 10th Anniversary Edition Titelbild

The Cluetrain Manifesto: 10th Anniversary Edition

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Cluetrain Manifesto: 10th Anniversary Edition

Von: Rick Levine, Christopher Locke, Doc Searls, David Weinberger, Jake McKee
Gesprochen von: Brian A Morris
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 22,95 € kaufen

Für 22,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

The Cluetrain Manifesto began as a website in 1999, when Rick Levine, Chris Locke, Doc Searls, and David Weinberger posted 95 theses on the web, asserting that there was a new reality of the networked marketplace. They set out to overturn hierarchical marketing with ideas like:

  • Markets consist of human beings, not demographic sectors.
  • Companies need to realize their markets are often laughing - at them.
  • Markets do not want to talk to flacks and hucksters. They want to participate in the conversations going on behind the corporate firewall.
  • We are immune to advertising. Just forget it.

The authors present a spirited, original, and wonderfully irreverent conversation that will challenge, provoke, and forever change your outlook on the digital economy. A rich tapestry of anecdotes, object lessons, parodies, insights, and predictions, The Cluetrain Manifesto illustrates how the internet has radically reframed the seemingly immutable laws of business - and what business needs to know to weather the seismic aftershocks.

A best seller when it was published in 2000, The Cluetrain Manifesto remains more relevant than ever. Ten years after its original publication, the anniversary edition includes a new introduction and chapters by the authors, and commentary by Jake McKee, J. P. Rangaswami, and Dan Gillmor. Essential reading for anybody interested in the internet and e-commerce, this book is for anyone navigating the topography of the wired marketplace.

©2000, 2001, 2009 Fredrick Levine, Christopher Locke, David Searls, and David Weinberger (P)2012 Fredrick Levine, Christopher Locke, David Searls, and David Weinberger
Geld & Finanzen Geschäftsentwicklung & Unternehmertum Marketing & Vertrieb Ökonomie
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Kritikerstimmen

"... The Cluetrain Manifesto offers fresh and sound advice, expressed in entertaining prose. Its oft-repeated premise-that markets are conversations-should be pounded into the collective brain of corporate executives." ( BusinessWeek)

Das sagen andere Hörer zu The Cluetrain Manifesto: 10th Anniversary Edition

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.